طي اخطاری در صحن مطرح شد؛

حسن پور: دولت مصوبه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را اجرا نكرده است/مطهری: در نحوه توزیع بودجه اختلاف نظرهایی وجود دارد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: دولت مصوبه اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال زایی را اجرایی نكرده است.

حسن پور: دولت مصوبه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را اجرا نكرده است/مطهری: در نحوه توزیع بودجه اختلاف نظرهایی وجود داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در صحن علنی امروز (چهارشنبه 24 آبان ماه) مجلس با انتقاد از وضعیت اجرای قوانین از سوی دولت گفت: دولت قبل از انتخابات اصرار به برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی داشت اما اکنون که این مجوز از سوی مجلس و شورای نگهبان داده شده است، ریالی برداشت نشده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر ادامه داد: مجلس و شورای نگهبان برای اشتغال زایی در عشایر و روستاها مجوز برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را داده است اما دولت حتی ریالی برای هزینه کرد در این مسیر برداشت نکرده است.

وی اظهار كرد: اخیرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرده است که وام از صندوق توسعه ملی با شرط آموزش فنی و حرفه ای ممکن است.

حسن پور با اشاره به احکام قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد: دولت باید یک میلیون شغل ایجاد کند، این در حالی است که مشخص نیست تاکنون چه عملکردی در زمینه اشتغال زایی داشته است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار حسن‌پور گفت: اینکه قانون تاکنون اجرا نشده است نکته مهمی است اما به نظر می رسد در نحوه توزیع بودجه اختلاف نظرهایی وجود داشته است.

انتهاي پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار