معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

عمر داعش رو به اتمام است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: با پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان توطئه و نقشه‌های گروه تروریستی و داعش نقش برآب و اکنون شاهد نابودی عمر داعش هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در دومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که امروز در یگان زرهی 60 عمار گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف گروه تروریستی و صهیونیستی داعش تصرف خاک سوریه و عراق و مکان‌های مذهبی بود اما بحمداله با پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان توطئه و نقشه آنها نقش برآب و اکنون شاهد نابودی عمر داعش در این مناطق هستیم.

وی افزود: این اقتداری که امروز نیروهای مسلح ما در عراق و سوریه از خود نشان می‌دهند به علت داشتن روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بحمداله نسل جوان ما هم مانند محسن حججی‌ها در کنار نیروهای اول انقلاب ثابت کردند که راه ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: دشمنان انقلاب از ابتدای انقلاب مرزهای ما را با مشکل مواجه می‌کردند اما امروز به جایی رسیدیم که همه مرزهای کشورمان با اقتدار تحت رصد کامل نیروهای مسلح ما قرار گرفته است.

سردار پورجمشیدیان نیروهای مسلح را یکی از پایه‌های اصلی امنیت خواند و اظهار کرد: بازوی اجرایی دولت برای ایجاد امنیت و اعمال حاکمیت، نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/س

هدف داعش  تصرف خاک سوریه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.