مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دفتر ایت الله علم‌الهدی برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ایام دهه ی آخر صفر و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) ، امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص)مراسم عزاداری از سوی آیت الله علم الهدی در دفتر ایشان برگزار شد.

مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دفتر ایت الله علم‌الهدی برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  در این مراسم که با حضور با حضور ایت الله شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسوولان کشوری و استانی و عموم مردم برگزار شد آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بشر بدنبال رهبری و قانون مطلوب است قانون مطلوب باید در درجه اول مصونیت داشته باشد .

وی‌افزود: قانون‌مطلوب باید از خطا و اشتباه مصون باشد وبر بشراشراف داشته باشد که هیچ‌کس جز ذات باری تعالی این اشراف را ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما‌معتقدیم که هم مدیر مطلوب و هم قانون مطلوب از ذات باری تعالی است چرا که این خداست که رهبرها را می سازد.

ایت الله سعیدی گفت: داستان تولد حضرت زهرا خود مبین این مطلب است و چرا که شخصی که قرار است مادر ۱۲ امام و پیشوا شود از همان کودکی مورد توجه خاص باری تعالی قرار دارد‌ این سازندگی رهبری است .

وی ادامه داد : اخرین وعده الهی حضرت مهدی است که ایشان نیز بااین‌ساز و‌کار به‌دنیا آمده و مشاهده می کنیم که رهبری مطلوب و نحوه نگه داری رهبری و هدایت آن سازوکاری است که در جز در ذات باری تعالی در جای دیگر‌مشاهده نخواهد شد .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : پیامبر اکرم بعنوان اخرین حجت خدا انتخاب شده قانون گذار هم ذات باری تعالی است و‌نقشه راه است.
ایت الله سعیدی افزود : نقشه با پیامبر کامل شده بنابراین رهبری بعد از پیامبر باید عینا همانند پیامبر باشد در خصوصیات اصلی یعنی‌ دو‌ویژگی‌ اصلی پیامبر یعنی عصمت و وحی را دارا باشد .

این مراسم‌به مدت 5 شب در دفتر ایت الله علم‌الهدی واقع در خیابان امام رضا(ع) کوچه 23 از ساعت18:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//ف.ف

 

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دفتر ایت الله علم‌الهدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.