فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

5آذرماه تجمع بسیجیان استان در مصلی کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: برنامه های مختلف هفته بسیج امسال با عنوان بسیج، انقلابی و خدمتگذارهمزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می شود.

5آذرماه تجمع بسیجیان استان در مصلی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست خبری صبح امروز با عنوان تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان تسلیت ایام سوگواری پایانی ماه صفر و فوت جمعی از هموطنان در زلزله کرمانشاه گفت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج، انقلابی و خدمتگزار مزین شده است .

وی با بیان اینکه هفته بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان آغاز می شود، در ادامه به نامگذاری روزهای این هفته و اهم برنامه های پیش بینی شده در این ایام پرداخت.

سردار ابو حمزه با توجه به اهمیت شعار امسال، اظهار کرد: اولین روز هفته بسیج به نام بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی نامگذاری شده است و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مقابله با قاچاق کالا، بازدید علمی از کارخانجات خصوصاً دانشجویان و تجلیل از فعالان اقتصادی از اهم کارهای پیش بینی شده برای روز است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیج محرومیت زدایی است‌ و در این راستا برنامه هایی چون اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و تثبیت اعزام پزشکان به این مناطق، برنامه هایی برای محرومیت زدایی حدود ۷۰ روستا در سه شهرستان شهداد، ریگان و عنبر آباد در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و برنامه های محرومیت زدایی برای منطقه جازموریان و غیره انجام شده است، افزود: روز دوم را بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی است و در این روز هماهنگی برای خونگیری در انتقال خون صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سومین روز از هفته بسیج به نام بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده است،اهم برنامه های امروز را برگزاری مسابقه فرهنگی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در قالب آزاد اندیشی و مناظره و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پنج شنبه به نام بسیج اندیشه ورزی و تولید علم نامگذاری شده است،همایش علمی کردن کشاورزی، هم اندیشی با حوزه و دانشگاه و مراسم عطر افشانی، در محضر شهدا و دیدار با خانواده شهدا را از برنامه های این روز ذکر کرد.

ابوحمزه جمعه 3 آذر را با نام بسیج مسجد محوری وولایت مداری عنوان کرد و هدف از این عنوان را اتصال حلقه اقشار مختلف با بسیج محلات دانست.

سردار ابو حمزه با تاکید بر اینکه باید امریکا شناسی و تبیین افکار آمریکا باید در دستور کار قرار گیرد، ششمین روز این هفته را بسیج، دولت مقاوم و استکبار ستیزی بیان کرد و گفت: تهیه و عرضه کتابی در تاریخ آمریکا و برپایی نمایشگاه دراین روز برگزار می شود.

وی آخرین روز از هفته بسیج را به نام بسیج، جهاد کبیرو عمل انقلابی عنوان کرد و گفت: تجمع بسیجیان سراسر استان با نام حماسه شکوه پایدار از برنامه های این روز در سراسر استان است و در کرمان این مراسم در مصلی امام علی (ع) برگزار می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اردوی راهیان نور اشاره کرد وتصریح کرد: سالانه حدود 30 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند که از این تعداد 10 هزار نفر مربوط به سازمان بسیج دانش آموزی است که مرحله دوم آن در هفته بسیج است.

وی در این نشست به برنامه های دومین جشنواره رسانه ای ابوذر و کنگره سرداران و 6500 شهید استان نیز پرداخت.

انتهای پیام/ح

تجمع بسیجیان سراسر استان 5آذرماه در مصلی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار