با اختصاص 12000 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی،برای توسعه مشاغل روستایی در مناطق زیر 10هزار نفر جمعیت تسهیلات ارزان پرداخت می شود.

تسهیلات ارزان قیمت برای مشاغل روستاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی استان كرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی باتفاق فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان از مزارع زعفران ،گل محمدی و قنوات روستاهای معز آباد چترود بازدید و در نشست های روستایی با کشاورزان در شورای اداری بخش چترود شرکت نمود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان كرمان در این دیدار از معضلات و مشکلات خرده مالکی بودن اراضی و همچنین کشت محصولات با دور آبیاری بیشتر و صرفه اقتصادی کمتر انتقاد و لزوم توجه جدی به بحث کشتهای الگویی با راندمان بالاتر و ارز آوری بیشتر تاکید کرد.

همچنین وی از اختصاص1هزار و200 میلیون ریال اعتبار جهت لایه روبی قنوات همقاوند، معز آباد و ساخت کانال سیمانی در سردر خبر داد.

دکتر پور ابراهیمی با اشاره به اينكه به دولت اجازه داده شد 12هزار میلیارد تومان معادل 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برداشت صورت پذیرد و با سود 6 درصد به روستائیان پرداخت گردد.

وی افزود: این اعتبار جهت توسعه مشاغل روستایی در مناطق زیر 10هزار نفر جمعیت قابل پرداخت می باشد و ضرورت دارد کشاورزان و بهره برداران، شرکتهای دانش بنیان و تمامی کار آفرینان از این فرصت بوجود آمده حد اکثر استفاده بعمل آورده و در اشتغال مولد در روستاها نقش بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اختصاص تسهیلات مشاغل روستایی در مناطق زیر10هزار نفر جمعیت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار