تاکید استاندار برآماده سازی سریعتر مدارس قصرشیرین

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بازگشت دانش آموزان به مدارس، در نشاط جامعه حادثه دیده موثر است، گفت: آماده سازی مدارس قصرشیرین باید تا دوشنبه هفته آینده به اتمام برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ‌قصرشیرین گفت  بحران، ساعت و ‌وقت و تاریخ نمی‌شناسد.‌ به محض رخ دادن، باید همه باهم و درکنار هم، آن را در حداقل زمان ممکن حل و فصل کنیم تا مردم زودتر به آرامش برسند.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا (جمعه) حل شود، افزود:️ همین فشار و سختگیری ای که من نسبت به مدیران استان برای سرعت در خدمت رسانی دارم، مقامات بالاتر از جمله رییس جمهور و وزیر کشور نسبت به من دارند. همه باید پاسخگو باشیم.

بازوند  با اشاره به اینکه️ در مدیریت بحران، هر مدیری باید بتواند مشکل خود را پیگیری و حل کند، گفت: ️ مصوب شدن، تخصیص اعتبار و تامین نقدینگی تسهیلات مناطق زلزله زده در هیئت دولت آن هم طی تنها یک روز، در تاریخ بودجه ای کشور بی‌سابقه بوده است که این موضوع نشان دهنده علاقه ویژه رئیس جمهور و دولت محترم به مردم استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه از نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) به جهت کمک به حادثه دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ز
آب شرب شهرستان قصرشیرین باید تا فردا وصل شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.