معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان؛

حمایت از صادرکنندگان اولویت اصلی دولت در سمنان

یکی از از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم در استان سمنان حمایت از صادرکنندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت: حمایت از صادرکنندگان به منظور افزایش اشتغال پایدار و رونق کسب وکار از رویکردهای اصلی دولت دوازدهم در این استان است.


وی حمایت از صادرات را از رویکردهای اصلی دولت در بخش اقتصادی برشمرد و افزود: به این منظور در کارگروه توسعه صادرات استان برای حل مسایل و مشکلات صادرات کنندگان نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان با بیان این که مسایل و مشکلات متنوع و متعددی در زمینه صادرات در استان وجود دارند که باید از میان برداشته شود، تصریح کرد: ایجاد پایانه صادراتی در تحقق صادرات سرشاربراساس سیاست گذاری ها ، نقش مهمی در اقتصاد استان در چند سال گذشته داشته است.


همتیان با اشاره به وجود پدیده قاچاق کالا در کشور اظهار داشت: قاچاق به تولید ملی ضربه می زند و تمام دستگاه های اجرایی و قضایی برای مقابله با این پدیده شوم بسیج شوند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان افزود: صنعت استان نیازمند نوسازی است و این امر در کیفیت بخشی کالاهای تولیدی و ورود به بازارهای جهانی اجتناب ناپذیر است.


انتهای پیام/ د


اولویت اصلی دولت در سمنان حمایت از صادرات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.