همایش ملی حقوق زن حقوق بشر در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛جمیله کریمی دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس با اشاره به برگزاری همایش ملی حقوق زن، حقوق بشر با حضوراندیشمندان، اساتید دانشگاه، مسئولان و فعالان حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور و استان در شیراز گفت: همایش ملی حقوق زن، حقوق بشر با ۴ محور اصلی زنان، خانواده و هویت فردی، زنان حقوق سیاسی و مناصب حکومتی، زنان اشتغال  و زنان هنرمند و موانع پیش رو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در نشست‌های تخصصی این همایش از ۲۶ آبان ماه امسال آغاز شده و اسکان مدعوین سایر استان‌ها و شهرستان‌ها بر عهده میزبان است، افزود: علاقه‌مندان می توانند تا ۱۰ آذرماه امسال برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه حضور در همایش و نشست‌های تخصصی با شماره‌های ۰۹۰۳۷۶۴۴۳۳۹ و ۰۹۳۷۹۲۰۰۷۶۷ تماس بگیرند.

کریمی ادامه داد: در پایان این همایش به شرکت کنندگان گواهینامه‌ای از سوی پژوهشکده علوم اجتماعی دانشگاه شیراز اعطاء می‌شود.

 دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش منطقه فارس تصریح کرد: همایش ملی حقوق زن، حقوق بشر با ۴ نشست تخصصی از ساعت ۱۵، ۲۰ آذرماه امسال در تالار حافظ برپا می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی همایش ملی حقوق زن حقوق بشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار