نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بسیجیان پشتوانه نظام، دلگرمی رهبری و صحنه گردان هشت سال جنگ تحمیلی دیروز و فعالیت در عرصه سازندگی امروز هستند.

بسیجیان صحنه گردان جنگ تحمیلی دیروز و سازندگی امروز هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان با وی به مناسبت فرارسیدن این هفته اظهار داشت: بسیجیان باید با وحدت و همدلی و داشتن تفکر تقریبی همواره میدان مقابله با دشمنان و فعالیت در عرصه سازندگی را گرم نگه داشته باشند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به حاکمیت ۲ تفکر هابیلی و قابیلی از ابتدای خلقت بشر تا زمان ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بر جامعه افزود: با وجود این ۲ تفکر، مساله جنگ در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه پیامبران درگیر جنگ بودند و افرادی که با داشتن توکل خدایی برای تحقق آرمان‌های پیامبران جنگیدن بسیجی نام دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  گفت: تفکر بسیج متعلق به قوم، نژاد، مذهب و گروه خاصی نیست و تربیت شدگان این مکتب به مثل شهید محسن حججی و بسیاری دیگر از رزمندگان اسلام با سری برافراشته و مقتدارانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

آیت الله سلیمانی افزود: برای فهمیدن اینکه بسیجی هستیم یا نه فقط کافی است به این باور برسیم که نگویم انقلاب به ما چه داده است بلکه بگویم ما برای انقلاب چیکار کرده ایم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر بناست تفکر بسیجی داشته باشیم وظیفه داریم از ولایت فقیه تبعیت کنیم.

فرماندهان لشکر، تیپ، گردان و گروه‌های مختلف بسیجی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج امروز/شنبه/ با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

انتهای پیام/ع

دیدارفرماندهان لشکر و گروه‌های مختلف بسیجی  بانماینده ولی فقیه دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار