دست درازی به اعتبار پدر استقلال و جوابیه همسر پور حیدری

این روز‌ها مصاحبه‌هایی بر علیه مرحوم پورحیدری اسطوره و پدر استقلالی‌ها و انتقاد از او صورت می‌گیرد.

دست درازی به اعتبار پدر استقلال و جوابیه همسر پور حیدریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحوم پورحیدری اسطوره و پدر استقلالی ها که چند روزی است از اولین سالگردش می گذرد این روزها مورد هجوم انتقاد برخی از استقلالی ها قرار گرفته است.

انتقاد و هجومی که در تاریخ می توان آن را بی سابقه دانست چرا که کمتر فردی از پورحیدری پدر آبی ها انتقاد می کند و همیشه او در میان پیشکسوتان و هواداران از ارزش بالایی برخوردار بوده است. به نوعی که هنوز پس از گذشت یک سال از درگذشت مرحوم پورحیدری هواداران استقلال همچنان نام او را در دقایق بازی با فریاد صدا می کنند.

در هر صورت انتقاد فرزاد مجیدی سرپرست سابق استقلال باعث شد تا به بخشی از مصاحبه های او توجه کنیم. مجیدی با انتقاد از مرحوم پورحیدری بیان کرده است که پدر استقلال در صحبت های خود در آن زمان اعلام کرده که این تیم رتبه 6 جدول هم نمی‌شود. از دید مجیدی، پورحیدری مقابل چشمان همه بیان کرده که استقلال تیم ششم هم نمی‌شود اما در نهایت این تیم سوم شد.

مجیدی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: اینکه در استقلال خیانت شد، شکی نیست اما مظلومی اسم بیاورد و من چند نفر دیگر را نیز می‌گویم. می‌دانید چرا اسم رحمتی را نمی‌گویم؟ باید صدای مظلومی در بیاید تا من هم صحبت کنم. کادر فنی ما به غیر از مجید صالح و علی اصغر قربانعلی‌پور ضعیف بودند و کادر قوی نداشتیم. سایر اعضای کادر فنی حرفی دارند، بزنند تا بگویم آنها چه کار می‌کردند. آقای مظلومی! قربانعلی‌پور و صالح عصای دستت بودند.

البته در جواب برخی از صحبت های فرزاد مجیدی، نوازی دیگر مربی سابق استقلال هم ساکت ننشست و حرف هایی را به زبان آورد.

نوازی در صحبت هایش و در جواب به مجیدی اعلام کرد که دوست نداشتم صحبت کنم و نگذارید همه چیز را بگویم. کسانی که به استقلال خیانت کردند، اکنون در استقلال هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به اظهارات فرزاد مجیدی که گفته بود کادر فنی استقلال در فصل گذشته ضعیف بود، هم گفت: حتما ما بد بوده‌ایم. مجیدی در همه کارها دخالت می‌کرد و هیجان می‌داد. کاری نکند تا بگویم به چه دلیلی در تمرینات غیبت می‌کرد.

با تمام این تفاسیر شنیده می شود در روز های گذشته نوازی و مجیدی علیه یکدیگر صحبت هایی را مطرح کردند اما در این میان صحبت هایشان تنها یک نکته قابل توجه بوده و آن هم این است که هر دو در مصاحبه های خود در انتقاد از منصورپورحیدری سرپرست استقلالی‌ها مشترک هستند، چرا که نوازی اگرچه مصاحبه‌ای تندی علیه فرزاد مجیدی انجام داده اما در یک مساله با او مجیدی موافق بوده است. نوازی همچون مجیدی اعلام کرده که مرحوم  پورحیدری فصل گذشته هیچ کاری به جز انتقاد کردن از تیم نداشته است.

 به هر ترتیب مرحوم پورحیدری تا پیش از این مصاحبه‌ها جایگاه بسیار ویژه‌‌ای در استقلال داشت و کسی تا به حال علیه او صحبتی را مطرح نکرده بود. اما در نهایت مجیدی و نوازی این طلسم را شکستند و حرف‌های تندی علیه سرپرست فصل گذشته استقلال که به نوعی پدر این تیم هم به شمار می آید مطرح کردند.

با توجه به صحبت های مطرح شده منتقدان به نظر می‌رسد که قهرمان نشدن استقلال مقصر جدیدی پیدا کرده است و او کسی نیست جز مرحوم منصور پورحیدری. فردی که خیلی‌ها بیماری او و دور شدنش از تیم را دلیل از هم پاشیدگی استقلال از میانه فصل می‌‌دانستند اما این موضوعات در حالی مطرح می شود که بیماری او چندان نمی تواند در تیم تاثیر گذار بوده باشد.

با وجود صحبت های منتقدان بهتر است در این مورد نظر فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری را شنونده باشیم.

فریده شجاعی درباره انتقاد های فرزاد مجیدی گفت: درباره مسائل مطرح شده نظر خاصی ندارم و نمی دانم چطو این حرف ها بیان شده اما آنچه که مسلم است این خواهد بود که همه منصور را می شناسند.

او ادامه داد: ممکن است منصور از برنامه ای یا موضوعی هم ناراحت بوده باشد و حرفی را هم زده باشد اما نباید این مساله را انقدر بزرگ می کردند .منصور همیشه عاشق استقلال بوده و چیزی را با استقلال عوض نمی کرد.

شجاعی بیان کرد: منصور زمانی هم که مربی نبود و یا در استقلال حضور نداشت آرزویش برد استقلال بود. باز هم می گویم منصور عاشق استقلال بود و این حرف ها به او نمی چسبد. ولی به هر ترتیب شاید منصور از روی عصبانیت حرفی را زده است اما او همیشه نصحیت های پدرانه داشته تا انتقاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
روحش شاد پدر اسطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
خسته نباشی دلاور...! خدا قوت پهلوان...!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
استقلال انشالله به لیگ برتر آسیا صعود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
استقلال انشالله به لیگ برتر آسیا صعود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
روحت شاد پدر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
بخاطر هیچ ، حرمت یکدیگر را نشکنید. پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
استقلال سرور
آخرین اخبار