رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان با اشاره به کاهش آلاینده‌های جوی در استان اصفهان گفت: شاخص کیفی آلایندگی در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز به ۸۴ رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بابک صادقیان  با اشاره به کاهش آلاینده‌های جوی استان اصفهان در دو روز گذشته اظهار داشت: در دو روز گذشته شاهد کاهش آلاینده‌های جوی میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان بودیم به نوعی که در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۲ ظهر امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان به ۸۴ رسید.

وی بیان داشت: بر این اساس وضعیت هوای اصفهان در ایستگاه‌های پروین با شاخص ۸۸ و میدان احمدآباد ۸۷ ، میدان امام حسین (ع) ۸۵ ، بزرگراه خرازی ۸۴، بلوار دانشگاه ۸۲ و در خیابان رودکی با ۷۹ در وضعیت سالم ثبت شده است.

رئیس امور آزمایشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت هوا در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی در شهرستان‌های مختلف استان نیز سالم گزارش شده است، تاکید کرد: خمینی‌شهر با میانگین شاخص کیفی ۹۴، مبارکه با ۶۹، سگزی ۶۸ و کاشان ۶۷ در وضعیت سالم گزارش شده است.

وی ادامه داد: شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

 

انتهای پیام/م

 

هوای اصفهان در وضعیت سالم ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.