رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از ایجاد زنجیره تولید در بخش تولید محصولات کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس و رئیس شورای کشاورزی استان فارس اظهار کرد: داشتن نگاه جامع در حوزه کشاورزی، ما را به راهکار اصلی نزدیک می‌کند.

وی با بیان اینکه نباید انتظار داشت تمام اقدامات صورت گرفته در حوزه کشاورزی صد در صد مطلوب جلوه کند، ادامه داد: آبیاری تحت‌فشار و ایجاد گلخانه در کشاورزی مزایای بسیاری دارد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب می‌تواند بحران خشکسالی را مدیریت کرد.

اسماعیل تبادار با اشاره به اینکه باید از توانمندی اساتید دانشگاه استفاده شود، افزود: در موضوع آب، کشاورزی و خشکسالی به طور حتم نگاه کارشناسان موثر است، اما نگاه اساتید دانشگاه و پژوهشگران با ما تفاوت دارد به همین دلیل باید از این نوع نگاه و دانش استفاده شود.

قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی از ایجاد زنجیره تولید در بخش تولید محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: باید تولید محصولات را سفارشی تولید کنیم تا تولید کنندگان بتوانند محصولات مورد نیاز را به بازار مصرف عرضه کنند.

وی افزود: برای ایجاد زنجیره تولید با اتحادیه‌ها و تعاونی روستایی استان هماهنگی شده و در آینده نزدیک این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار