سرپرست کتابخانه‌ عمومی دهاقان خبر داد:

برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان در دهاقان

سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان دهاقان از برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان در دهاقان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زیبا وفادار  با اشاره به کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: در هفته کتاب و کتاب‌خوان نخستین نشست کتاب‌خوان در شهرستان دهاقان برگزار می‌شود.

وی هدف این نشست را ترویج مطالعه دانست و افزود: کتاب‌خوان عنوان نشست‌های است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود.

سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان دهاقان گفت: این جلسه در فضای صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتاب‌خوان را برای سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوان به اشتراک گذارد.

وی با بیان اینکه عادت مطالعه باید مدنی شود، اذعان داشت: به منظور اجرای بهتر و شایسته‌تر این نشست‌ها در سطح استان، افق نشست کتابخوان توسعه رفتار مدنی رشددهنده در سراسر کشور حتی روستاهای دوردست و جمع خانوادگی است تا به درونی شدن عادت مطالعه منجر شود.

وفادار خاطرنشان کرد: آشنای عموم مردم با نحوه و چرای مطالعه به عنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس نیاز به مطالعه و فرهنگ‌سازی این امر و بهبود نگرش و کیفیت سبک زندگی مردم در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی است.

وی از سه نوع نشست کتابخوان خبر داد و گفت: نشست کتابخوان به صورت کتابخانه‌ای، مدرسه‌ای و استانی و ویژه برگزار می‌شود. 

سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان دهاقان عنوان کرد: ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌ها، معرفی کتاب‌های جدید، ارتقاء و توانمندی کتابداران از طریق مطالعه و آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب از اهداف اصلی این نشست تلقی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین نشست کتاب‌خوان در دهاقان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار