دایی: سحر و جادو شیطانی است و استفاده کنندگان تاوان بدی می‌دهند/ گره من با پرسپولیس را دندان‌های قوی باید باز کنند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما است چرا که با یک شکست در جدول چندین پله سقوط می کنیم.

دایی: بازی حساسی مقابل نفت داریمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: قبل از هر چیز ایام رحلت پیامبر و شهادت امام رضا (ع) و حادثه کرمانشاه را تسلیت می گویم. برای بازماندگان این حادثه صبر آرزو می‌کنم.


فردا 3 امتیاز را کسب کنیم

وی ادامه داد: فردا بازی سنگینی داریم،‌نفت تقریبا خودش را پیدا کرده اما چند بازیکن ما مصدوم هستند و بازی سختی داریم. با تمریناتی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما است. به خاطر جدول بازی‌ها و اینکه همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و ما با پیروزی نهایتا یکی دو پله در جدول صعود می‌کنیم اما با شکست چند پله سقوط می کنیم.

 
دایی در مورد اینکه نفت با وجود شرایط بد مالی و مالکیتی که دارد خوب نتیجه گرفته، عنوان کرد: بازی سختی داریم هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. از نظر نفری چند بازیکن مصدوم داریم و کارمان سخت است. مطمئن هستم بچه‌ها می‌توانند فردا پیروز از میدان خارج شوند و تمام تلاشمان را برای برنده شدن می‌کنیم.


داوری در نتایج تیم ما نقش زیادی داشته است

او در خصوص نتایج سایپا که در حال حاضر مناسب نبوده و مسائل داوری در این موضوع هم تاثیرگذار بوده و اینکه آیا فردا تغییر تاکتیک خواهید داد یا خیر، بیان کرد: این مسائل که گفتید کاملا در نتیجه دخیل هستند. اشتباهات داوری یا هر چیزی که اسمش را می‌گذارید به ما ضربه زده اما مطمئنا باید از نظر فنی خیلی قوی کار کنیم. من به بازیکنانم گفته‌ام که نباید با ذهنیت مساوی به درون زمین برویم بلکه ما باید با ذهنیت یک بر صفر به زمین برویم و فکر کنیم که یک گل از حریف عقب هستیم و ‌آن گل را جبران کنیم و روی این مسائل هم کار می‌کنیم اما به هر حال حدود 60 درصد تیم ما تغییر کرده و در پست‌های حساس بازیکنان مصدوم داریم. به طور مثال کنعانی‌زادگان، رباط و مینیسک پاره کرده، رضا علیاری عمل جراحی کرده،‌ دانشگر در جام شهدا مصدوم شده و یا ماهینی و ترابی در تمرینات تیم ملی مصدوم شدند و باید آنها زیر نظر پزشکان کار کنند اما مسائل فنی برعهده من است و امیدوارم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.


دایی عنوان کرد: ابتدا باید از ملت خوب، با غیرت و شریف ایران تشکر کنم آنها حماسه بزرگی آفریدند و نشان دادند هیچ وقت مردمشان را تنها نمی‌گذارند باور نمی‌کنید من وقتی در کرمانشاه بودم مدام کمک‌های مردمی از شهرها و استان‌های مختلف می‌رسید و مردم در این زلزله خودشان را یکبار دیگر نشان دادند. اما متاسفم که در این شرایط برخی می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند و ماهی بگیرند و به دنبال سوء استفاه هستند خودشان در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی مسائلی را عنوان می‌کنند و از قول من پیام می‌دهند. 

وی افزود: تمام کسانی که به کشور خدمت می‌کنند را دوست دارم و برایم هیچ چیز فرقی نمی‌کند. متاسفانه با صحبت‌های اخیر که به شخصیت من نمی‌خورد چنین حرف‌هایی را از قول من بیان کردند من از طریق پلیس فتا این مسئله را پیگیری کرده‌ام و تا منبع این پیام مشخص شود. مطمئن باشید اگر بخواهم حرفی هم بزنم در پیج شخصی خودم و به صورت تصویری آن را بیان می‌کنم. البته من در حدی نیستم که بخواهم پیام بدهم. عاشق کشور و مملکتم هستم من امانت دار مردم در این زلزله بودم و در کنارشان هستم و از مردم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. با صحبت‌هایی که کذب و دروغ است برخورد خواهد شد و پلیس فتا با من همکاری خوبی کرده و منبع این پیام مشخص خواهد شد.

در 2 سال 25 نامه برای طلبم از پرسپولیس به این باشگاه ارسال کردم


او در خصوص اینکه گفته بود که اگر باشگاه پرسپولیس مالیاتش را بپردازد، از طلبش صرف‌نظر می‌کند و این صحبت حالا در فضای مجازی دست به دست می‌شود تصریح کرد: من حرف جدیدی نزده‌ام، من همان موقع صحبت‌هایم را انجام داده‌ام، متاسفانه 2 سال و اندی 25 نامه من را بی‌جواب گذاشتند و این موضوع باعث شده گره‌ای که در گذشته با دست راحت باز می‌شد الان به دندان‌های کلفتی احتیاج داشته باشد.

در جلسه ام با تاج، صحبت های زیادی درباره فساد در فوتبال داشتم

سرمربی سایپا درباره جلسه‌اش با تاج درباره مسئله فساد در فوتبال عنوان کرد: در جلسه با تاج راجع به مسائل کلی فوتبال صحبت کردیم، به هر حال در مسائل ریز و درشت این موضوع من در جریان نیستم اما قطعا مراجع قضایی مطلع هستند. تاج قول داده که همه تلاش خود را بکند تا فساد در فوتبال نباشد، من هم تا آنجا که بتوانم در این زمینه کمک خواهم کرد. فساد در تمام جامعه ما رخنه کرده و وظیفه ما است تلاش کنیم حداقل در فوتبال از بین برود یا به حداقل برسد.


دایی درباره اینکه مشکلات مالی در سایپا وجود دارد یا نه، افزود: در ابتدای فصل 30 درصد به همه اعضای تیم که قرارداد داشتند پرداخت شد و قرار است در نیم فصل هم پرداختی‌هایی صورت بگیرد به هر حال در فوتبال ما تیم‌ها مشکلات مالی دارند و این مسائل تاثیرگذار بوده و از نظر فنی روی تیم‌ها اثر گذاشته است.

سرمربی سایپا در خصوص شایعه سحر و جادوگری در فوتبال هم تصریح کرد: سحر و جادو یک روزی به خود کسانی که از این وسایل استفاده می‌کنند برمی‌گردد. در فوتبال کسانی هستند که از این مسائل استفاده می‌کنند اما ضربات آن بعدا به خودشان برمی‌گردد . شاید این مسائل مقطعی باشد زندگی‌ جادوگران خوب نیست و آنها اگر راست می‌گویند اول زندگی‌ خودشان رادرست کنند و بعد وارد فوتبال شوند. من با این موضوع به شدت مخالفم. سحر و جادو شما را داخل بلایا می‌اندازد. این مسائل با گذر زمان خود طرف یا خانواده و اقوامش را دچار مشکل می‌کند و آنها نمی‌دانند که این مسائل به دلیل همین کارهایی است که انجام داده‌اند برخی‌ها خودشان را به بی‌خیالی زده‌اند اما باید بدانند که کار شیطانی به مقصد نمی‌رسد.


سرمربی تیم سایپا  درمورد اینکه بازیکنان سایپا در تیم ملی مصدوم شدند، در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما کمک به تیم ملی است ما هم روی بدشانسی ملی‌پوشانمان مصدوم شدند و گرنه کی‌روش نمی‌خواهد که بازیکنی مصدوم شود این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و در حال حاضر بدشانسی گریبان ما را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
آقای دایی جوانمرد. درود همه ما کرمانشاهی ها بر تو ای ابر مرد. خدا حفظت کنه و بهت عزت روز افزون عنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
آقای دایی جوانمرد. درود همه ما کرمانشاهی ها بر تو ای ابر مرد. خدا حفظت کنه و بهت عزت روز افزون عنایت فرماید.
آخرین اخبار