بهره برداری از سامانه الکترونیکی سرویس مدارس تا پایان آذر ماه ۹۶

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سامانه الکترونیکی سرویس مدارس که در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را طی می کند، تا پایان آذرماه سال جاری به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین جعفری اظهارکرد: با توجه به اینکه امنیت و سلامت دانش آموزان و تردد آسان و راحت آنها در شهر همواره دغدغه خانواده ها و مورد توجه مدیران شهری است، شهرداری اصفهان درصدد طراحی سامانه الکترونیکی برآمد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال تحصیلی اولیاء دانش آموزان با استفاده از این سامانه می توانند بر عملکرد شرکت و راننده ای که سرویس مدرسه دانش آموز را انجام می دهد، نظارت داشته باشند و چنانچه انتقاد یا پیشنهادی دارند، مراتب را در سامانه ثبت کرده تا همکاران ما در سازمان تاکسیرانی آن را پیاده سازی و خودشان به راننده و شرکت امتیازدهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: اولیاء دانش آموزان می توانند به درگاه اینترنتی این سامانه مراجعه، اطلاعات دانش آموز و مدرسه محل تحصیل را وارد کنند تا با محاسبه مسافت منزل تا مدرسه، قرارداد به صورت الکترونیکی تنظیم شود که در نهایت اولیاء می توانند در صورت تمایل قرارداد را امضا کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی سرویس مدارس که در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را طی می کند، تا پایان آذرماه سال جاری به صورت کامل به بهره برداری می رسد، گفت: برای استفاده این سامانه، رانندگان تاکسی سرویس مدارس باید دارای گوشی های هوشمند باشند.

جعفری یادآور شد: در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تعداد ۱۰ هزار راننده ۷۲ هزار دانش آموز را در بیش از ۱۸۰۰ مدرسه سطح شهر اصفهان سرویس دهی می کنند که بالغ بر ۶۵ درصد دانش آموزان در مقاطع دوره اول و دوم ابتدایی هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶  تا پایان آن، عملکرد رانندگان سرویس مدارس و شرکت های حمل و نقل رصد و مورد بررسی قرار می گیرد، اضافه کرد: امتیازدهی کارشناسان تاکسیرانی در بکارگیری رانندگان برای سال های آینده بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

راه اندازی سامانه الکترونیکی سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.