آیت‌الله حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آزادسازی بوکمال پیروزی راهبردی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آزادی سازی بوکمال پیروزی بزرگ جمهوری اسلامی و محورهای مقاومت از جمله عراق و سوریه است.

حیدریآیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آزاد سازی بوکمال در سوریه و فروپاشی دولت خودخوانده داعش، اظهار کرد: داعش محصول آمریکا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و قصد آمریکا از ایجاد داعش، ضربه زدن به جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت، سوریه و عراق بوده است.

آیت‌الله حیدری  آزادی سازی بوکمال را پیروزی همه محورهای مقاومت بیان کرد و ادامه داد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب و سردار قاسم سلیمانی نقطه مقابل این برنامه ریزی‌ها در جبهه مقاومت شکل گرفت تا در نهایت نقشه آمریکایی‌ها در منطقه شکست خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی خوش درخشید، گفت: اگر ایران محور مقاومت نبود هیچ یک از دیگر اعضای مقاومت اسلامی به تنهایی نمی‌توانستند مقاومت کنند و به این پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: آمریکا به دنبال ایجاد امنیت برای اسرائیل است و در این مسیر سعی در ایجاد تنش میان سایر ملت‌ها دارد در مرحله دوم نیز قصد داشت که نفت منطقه را به غارت ببرد.

آیت‌الله حیدری به برنامه ریزی آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواست عراق را به 4 منطقه تقسیم کند، به طوری که در این تغییرات داعش در موصل، کردها در کردستان، سنی ها در غرب و شیعیان نیز در جنوب حکومت تشکیل می‌دادند که البته این نقشه آمریکا در عراق با ایجاد و حضور حشدالشعبی یا همان بسیج مردمی شکست خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش بسیار تاثیرگذار مدافعان حرم در مقابله با جنایت‌های داعش، خاطر نشان کرد: اگر همه ما راحت می‌توانیم زندگی کنیم فقط و فقط به برکت خون شهداست و ما باید قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام/

 

نقش ایران در آزادسازی بوکمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار