جمع آوری ۵۶۰ تن نخاله از ورودی شمال شهر زاهدان

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: حدود ۵۶۰ تن نخاله ساختمانی با ۷۰ کامیون در یک هفته گذشته از ورودی این شهر جمع آوری شده است.

جمع آوری 560 تن نخاله از ورودی شمال شهر زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدامیر براهویی گفت: ستاد نخاله زدایی شهر زاهدان از حدود یک هفته گذشته با سه دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه کامیون و یک دستگاه بولدزر مرحله نخست کار جمع آوری نخاله از ورود شمال شهر بلوار یادگار امام (ره) و معابر بلوار نبوت، رسالت و سعادت را آغاز کرده و تا کنون نزدیک به ۹۰ درصد خیابان نبوت پاکسازی شده است.


وی افزود: با توجه به حجم بالای نخاله ساختمانی در این مناطق که در گذشته جزو حاشیه شهر زاهدان محسوب می‌شدند و الان در حوزه شهری قرار گرفتند، پاکسازی این محدوده‌ها همچنان ادامه دارد.


وی ادامه داد: مرحله دوم جمع آوری نخاله‌های ساختمانی ورودی شهر زاهدان با همکاری معاون امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداری، شورای شهر و ... تا پایان سال انجام می‌شود.


معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان از مردم خواست نخاله‌های ساختمانی خود را در حاشیه شهر رهاسازی نکنند و در صورت مشاهده این موارد بر اساس قانون مدیریت پسماند با متخلفان برخورد می‌شود.


براهویی افزود: ۵۰۰ مخزن ۷۷۰ لیتری مکانیزه زباله اخیرا در معابر اصلی هر پنج منطقه این شهر جانمایی و نصب شده است.


وی اظهارداشت: روزانه ۳۵۰ تن زباله توسط کارگران شرکت‌های خدماتی از سطح زاهدان جمع آوری و در محل مشخص در حاشیه شهر امحا می‌شود.


وی افزود: حدود چهار میلیارد ریال اعتبار برای خرید این مخزن‌های زباله هزینه شده است.


وی ادامه داد: تلاش داریم تا سال آینده ۵۰ تا ۶۰ درصد جمع آوری زباله از سطح شهر زاهدان به صورت مکانیزه انجام شود.


معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: در مجموع به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مخزن زباله مکانیزه برای این شهر نیاز داریم که اخیرا یک چهارم آن (۵۰۰ سطل مکانیزه) نصب شده است.


براهویی اظهار داشت: سالانه شرکت‌های خدماتی ۲۳۰ میلیارد ریال برای جمع آوری زباله و رفت و روب شهر زاهدان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

جمع آوری نخاله ها از شهر زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار