تقویت مسایل فرهنگی باید در اولویت باشد

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: وظایف حاکمیتی، نظارتی و فردی مدیران در دستگاه‌های حاکمیتی برداشتن گام‌های اساسی در تقویت امور فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری در جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز افزود: تلاش در حوزه‌های فرهنگی و دینی به ویژه مواردی که در جامعه عمومیت بیشتری دارد باید افزایش یابد.

حبیبی اضافه کرد: اقدامات فرهنگی نباید تحت الشعاع سایر اقدامات قرار گیرد و باید بطور مستمر پیگیری و رصد شود، زیرا این امر از اهمیت زیادی برخوردار است.

حبیبی بر ضرورت حضور و شرکت مدیران در نماز جماعت تاکید کرد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشاهده می‌شود که برخی از مدیران در نماز جماعت حضور پررنگ و مستمری ندارند در حالی که حضور مدیران در نماز جماعت باعث می‌شود که کارکنان نیز به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

وی تجهیز و توجه به نمازخانه‌های بین راهی را در سطح استان ضروری اعلام کرد وافزود: نظارت برنمازخانه‌های بین راهی با توجه به حجم وسیع و گسترده تردد مسافران از محور‌های استان ضروری است و این مکان‌ها باید از وضعیت مناسبی برخوردار باشند.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار