اعزام 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای آواربرداری زلزله

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان از اعزام 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای خاکبرداری و آواربرداری به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام 15 دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای آواربرداری زلزلهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیمردان طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استان همدان با بیان اینکه بنیاد مسکن استان همدان بازسازی شماری از واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده را بر عهده خواهد گرفت، افزود: تاکنون شمار واحدهای مسکونی که همدان باید در بازسازی و ساخت آن ورود پیدا کند، اعلام نشده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران اعزام شده از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در بیمارستان‌های همدان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعان از مجموع افراد پذیرش شده 35 نفر ترخیص شده و مابقی در حال درمان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز از جمع‌آوری 200 میلیون کمک‌های مردمی برای مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: 407 تن کالا شامل 49 قم از قبیل لباس گرم، پتو، موادشوینده، آب و... به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

بهروز کارخانه با بیان اینکه اکیپ‌های درمان و تیم‌های پیش‌بیمارستانی طی امروز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مستقر خواهند شد، اظهار کرد: گروه‌ها به مدت یک‌ماه تغذیه، درمان، لوازم گرمایشی و ... را برای مردم کرمانشاه فراهم خواهند کرد و در صورت نیاز مدت زمان حضور تمدید می‌شود.

انتهای پیام/ د

جمع‌آوری 200 میلیون کمک مردمی در روزهای اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.