با صدور پیامی انجام شد

ابراز تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش به خانواده هرندی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی، فوت فرزندان یکی از اعضای جامعه فرهنگی استان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از اعلام خبر اهدا عضو دختر جوان هرندی که با تازگی پس از تحصیل در مدرسه وارد دانشگاه شده بود از سوی مسؤولان پیام‌های تسلیتی به خانواده و بازماندگان ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان طی پیامی این حادثه را به رسول جعفری هرندی، پدر آن مرحومه تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: «با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که در جریان سانحه‌ای جان‌گداز فرزندان همکار ارجمند و تلاشگرمان رسول جعفری هرندی به سرای باقی شتافتند.

سفرکردگان ابدی این حادثه دردناک مسافران حرم عشق و زائران امام رئوف حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) بودند که ناباورانه سفرشان ناتمام ماند تا اکنون با دلی محزون و چشمانی اشکبار در سوگ این عزیزان بنشینیم.

هر کس که توفیق حیات و زندگی از خالق جان‌آفرین گرفته باشد به تمنایی پیمانه عمر خویش را پر می‌کند و به دیار معشوق می‌شتابد و خوشا بر احوال آنان که جام زندگی خود را از ساغر رضایت معبود پر می‌کنند و با این توشه به دیار اخروی گام می‌نهند و در میان مردم خاطره‌ای خوش از خویش برجا می‌نهند.

چقدر افتخارآمیز است که یکی از دختران فقید این خانواده داغ‌دیده در حادثه پیش آمده وقتی دچار مرگ مغزی می‌شود با رضایت خانواده فداکارش با اهداء اعضا، حیات خود را در وجود چند بیمار نیازمند تداوم بخشیده و پرچم بلند انسان دوستی را به نام خود برافراشته است.

اینجانب برای آن عزیزان به خدا پیوسته رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و صاحبان عزا صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.»

گفتنی است فهیمه جعفری هرندی که پس از سانحه دچار مرگ مغزی شده بود کبد و کلیه خود را به سه نیازمند اهدا کرد تا آن‌ها را از مرگ نجات دهد، او پیش از حادثه کارت اهدا عضو داشت و رضایت خودش را از اهدا اعضای بدنش پس از مرگ اعلام کرده بود. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.