بیگ زاده: می‌توانستیم برابر سایپا بازنده نباشیم

بازیکن تیم نفت تهران گفت: تیم ما می‌توانست در بازی مقابل سایپا بازنده میدان نباشد.

بیگ زاده: می توانستیم برابر سایپا بازنده نباشیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشم بیگ زاده بعد از پایان دیدار نفت تهران و سایپا اظهار داشت: با اینکه سایپا موقعیت‌های زیادی داشت، اما تیم ما می‌توانست بازنده این بازی نباشد، امیدوارم در ادامه لیگ عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم. روی یک ضد حمله از سایپا گل خوردیم و من این پیروزی را به سایپایی‌ها تبریک می‌گویم.

 وی با اشاره به اینکه از تعویض شدن خود گلایه‌ای ندارد گفت: من به دلیل اینکه گل خوردیم ناراحت بودیم و اعتراضی به تعویض شدنم نداشتم. من در بازی از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ آماده تعویض شدن هستم، هر چند به نظرم می‌توانستیم تعویض بهتری انجام دهیم، اما به هر حال این مسئله تصمیم کادرفنی بود.

بازیکن تیم نفت درباره علت غیبت عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی این تیم عنوان کرد: تصمیم کادرفنی این بود که آل کثیر در این دیدار بازی نکند و این مسئله به مربی تیم مربوط است.

بیگ زاده در مورد مشکلات باشگاه نفت گفت: ما در هفته ۳ روز تمرین می‌کنیم و پس از آن ۴ روز تمرینات تعطیل می‌شود. همین مسئله موجب شده تا کارمان در بازی‌های لیگ سخت شود. تیم ما از نظر بدنی مشکل خاصی ندارد و فقط  مسائل روحی و روانی بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/

اظهارات بیگ زاده پس از دیدار نفت و سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار