محتشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سردار سلیمانی پیروزی‌های جبهه مقاومت علیه داعش در عراق و سوریه را رقم زد

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت:سردار سلیمانی پیروزی‌های جبهه مقاومت را در سوریه و عراق علیه داعش رقم زد.

بعد از شکست داعش خاورمیانه بدون آمریکاست مجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شکست نهایی تروریست‌های داعش در  بوکمال گفت: مهمترین پیام این شکست‌ این است که آمریکایی‌ها با همکاری رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و برخی از کشورهای خلیج فارس می‌خواستند منطقه را تجزیه کنند اما طرح‌های شیطانی‌شان شکست خورد.

وی با بیان اینکه سوریه، لبنان، عراق و ایران پس از ایستادگی در مقابل داعش باید پیمان نظامی_ اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر ببندند، اظهار کرد: برخی کشورهای جنوب خلیج‌فارس و حتی ترکیه، پاکستان هم می‌توانند در این پیمان شرکت کنند تا نشان دهند که خاورمیانه بدون آمریکا هم امکانپذیر است.

محتشمی تاکید کرد:  آمریکا و انگلیس سالیان زیادی است که در خاورمیانه توطئه می کنند اما بدون دخالت آنها آرامش و امنیت برقرار خواهد شد.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه پس از شکست داعش، آمریکا در خاورمیانه حضور نخواهد داشت، اظهار کرد: نقش سردار سلیمانی به عنوان نماینده انقلاب اسلامی در مبارزه و مقابله با جریان تروریسم بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تروریسم به سرکردگی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در منطقه ما وارد شد، اظهار کرد: انشاءالله وجود سردار سلیمانی مستدام باشد و ما شاهد پیروزی‌های گسترده مسلمانان باشیم.

وی افزود: نقش سردار سلیمانی در منطقه به گونه‌ای بود که همه گروه‌های جهادی و جبهه مقاومت پذیرای فرماندهی بلامنازع او بودند و حضور او در منطقه و برنامه‌ریزی‌هایی که کرد، توانست پیروزی‌های جبهه مقاومت را به ویژه در سوریه و عراق  به زیبایی رقم بزند.

 
انتهای پیام/

 

نقش سردار سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار