آغاز پیش فروش بن خرید کتاب نمایشگاه ناشران جهان اسلام

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز پیش فروش بن خرید کتاب نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  یوسف امینی افزود: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در ایام برپایی نمایشگاه‌های کتاب استانی، کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می‌دهد.


وی گفت: در همین راستا از تاریخ ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه علاقمندان به حضور در نمایشگاه ناشران جهان اسلامی می‌توانند نسبت به تهیه بن خرید کتاب اقدام نمایند.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی در خصوص تحویل بن کارت‌های خرید کتاب افزود: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم خود (از طریق درگاه اینترنتی سامانه پیش فروش بن) برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه بانک شهر مستقر در محل نمایشگاه مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.

امینی در خصوص میزان بن خرید کتاب گفت: اقشار عادی تا مقطع فوق دیپلم و طلاب علوم دینی سطح یک ۵۰۰،۰۰۰ ریال و مبلغ واریزی ۴۰۰۰۰۰ ریال، مقطع لیسانس به بالا، طلاب علوم دینی سطح دوم به بالا ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مبلغ واریزی ۸۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد. هر شخص مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

وی افزود: برای دریافت بن کارت با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه و یا مدارک معتبر و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه در ایام نمایشگاه مراجعه نمایید.

معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی مهلت استفاده بن کارت‌ها در کتابفروشی‌های سطح شهر تا دوهفته بعد از اتمام نمایشگاه را اعلام کرد و ادامه داد: بن کارت‌های تخفیف در مدت برگزاری نمایشگاه از طریق دستگاه‌های کارت خوان داخل غرفه ناشران مستقر در نمایشگاه و کتابفروشی‌های سطح شهر عضو طرح حمایتی نمایشگاه قابل استفاده است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار