رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان اعلام کرد؛

آخرین اخبار از قایق مفقود شده در اصفهان

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده، قایق دراگون بوت که در اختیار هیئت انجمن‌های ورزشی استان قرار گرفته، مفقود نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمیدرضا غزنوی پیرامون سرنوشت قایق ناپدید شده هیئت قایقرانی استان اصفهان که هفته گذشته خبر آن منتشر شد، اظهار داشت: هیچ قایقی از این هیئت گم نشده و وضعیت قایق‌های تحویلی مشخص است.

یکی از قایق‌ها در جشنواره ورزشی زاینده‌رود سوراخ شده و به انتهای آب رفته، اما با وجود استفاده از چند تیم غواصی به دلیل ازدحام نی‌های بسیار در پشت سد نتوانستیم قایق را پیدا کنیم.

وی پیرامون صحبت‌های دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان که با اشاره به ناپدید شدن یکی از قایق‌های هیئت قایقرانی اصفهان گفته بود «طی بازدیدی که از سد آبشار داشتیم سد به طور کامل خشک و جایی برای قایق نبود»، بیان کرد: امیدواریم تا چند روز آینده این قایق را به هیئت قایقرانی تحویل دهیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان تصریح کرد: نامه واگذاری رشته دراگون بوت به هیئت قایقرانی ارسال شده و همه وسایل آماده تحویل به این هیئت است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر یک قایق و دیگر تجهیزات رشته دراگون بوت موجود است، افزود: یک قایق نیز سوراخ شده و این قایق دست هر هیئت دیگری قرار می‌گرفت امکان آسیب را داشت، ورزشکاران باید کار خود را به طور جدی ادامه دهند، نباید به خاطر نبود یک قایق این رشته فعالیت خود را متوقف کند.

انتهای پیام/پ

ناپدید شدن یکی از قایق‌های هیئت قایقرانی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.