توزیع 6هزار پرس غذا بین زلزله‌زدگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع روزانه 6000 غذا بین زلزله‌زدگان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر دادو گفت : نیروهای ما بحث توزیع غذای گرم، اسکان موقت زلزله‌زدگان و آب معدنی بین آنها را به عهده دارند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همان روز اول زلزله سازمان اوقاف به این امر ورود پیدا کرد گفت:در روزهای اول نیاز اولیه بحث تغذیه بود و ما در روز اول بین 15 هزار نفر از زلزله‌زدگان غذا توزیع کردیم.

عباسیان با اشاره به اینکه در روز دوم حادثه یک آشپزخانه‌ای را طراحی کردیم که بتواند روزانه بیش از 6000 غذا طبخ کند و تا امروز نیز این موضوع ادامه داشته است عنوان کرد: بیش از 70 کامیون از محل موقوفات و کمکهای مردمی شامل کنسرو، آب معدنی، چادر، لباس به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در همان روز اولیه زلزله دستور دادیم تمامی موکب های اوقاف برای زائران اربعین جمع‌آوری و‌ در قصرشیرین برپا شوند بیان کرد: ما تمام موقوفاتی که امکان مصرف داشته باشد برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان از آنها بهره می‌گیریم و زمینه بحث مهر تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان زلزله‌زده را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

موکب های اوقاف در قصرشیرین برپا شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار