در ادامه دومینوی افشای فساد‌های اخلاقی در غرب؛

مجری مشهور آمریکایی نیز به تعرض به همکاران زنش متهم شد

چندین زن از همکاران «چارلی رز»، او را به آزار و اذیت جنسی خود متهم کردند.

مجری مشهور آمریکایی نیز به تعرض همکاران زنش متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه نیویورک تایمز نوشت پس از انتشار اتهامات درباره چارلی رز، مجری قدیمی تلویزیونی، مبنی بر سوء رفتار جنسی وی با چندین زنی که در برنامه تلویزیونی‌اش کار می‌کرده‌اند، شبکه سی‌بی‌اس و پی‌بی‌اس پخش برنامه‌های وی را متوقف کردند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: هشت زن به روزنامه واشنگتن پست گفتند چارلی رز با آن‌ها رفتار‌های نامناسب جنسی داشته است. به علاوه دو زن نیز به روزنامه نیویورک تایمز گفته‌اند رز بار‌ها چنین رفتار‌هایی با آن‌ها داشته است. 

این زنان به علت نگرانی از برکنار شدن از کار و اخلاق بد رز خواستند هویت آن‌ها فاش نشود.

چارلی رز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ یک از این اتهامات را قبول ندارد، با وجود این عذرخواهی می‌کند.

این روزنامه با اشاره به جزئیات اظهارات این زنان نوشت: اتهامات علیه رز جدیدترین اتهام علیه مردان قدرتمند و معروف آمریکا است، بسیاری از این اتهامات پس از ادعای زنی علیه هاروی وینستین، تهیه کننده معروف هالیوود، مطرح شده‌اند.

رز برای چند دهه یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی است، وی برنامه خود تحت عنوان «چارلی رز» را در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. شرکت مستقل تولیدکننده برنامه‌های تلویزیونی رز این برنامه را تولید می‌گند که شبکه‌های «پی‌بی‌اس» و «بلومبرگ» به شکل سراسری آن را پخش می‌کنند.

وی همچنین از سال ۲۰۱۲ مجری برنامه‌ی در شبکه سی‌بی‌اس است. وی همچنین در برنامه شصت دقیقه شبکه خبری «سی‌بی‌اس» گوینده خبر است.

بلافاصله پس از انتشار این اتهامات هر سه شبکه خبری که برنامه‌های رز را پخش می‌کردند، اعلام کردند برنامه‌های وی را متوقف می‌کنند.

انتهای پیام/

متهم شدن مجری مشهور آمریکایی به فساد اخلاقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
وااااا
آخرین اخبار