آماده باش ارتش لبنان در مرز این کشور با فلسطین اشغالی

فرمانده ارتش لبنان آماده باش کامل ارتش را در مرز‌های جنوبی این کشور برای مقابله با هرگونه تحرک رژیم صهیونیستی خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، فرمانده ارتش لبنان امروز سه‌شنبه با انتشار پیامی توئیتری، آماده باش کامل ارتش را در مرز‌های جنوبی این کشور برای مقابله با هرگونه تهدیدی احتمالی از سوی دشمن صهیونیست و تخلفات آن خواستار شد.

ژنرال جوزف عون، فرمانده ارتش لبنان، امروز سه‌شنبه با انتشار پیامی توئیتری از نظامیان ارتش خواست تا برای مواجهه با هرگونه تهدید احتمالی رژیم صهیونیستی و تخلفات آن در مرز‌های جنوبی لبنان به حال آماده باش کامل در آیند.

ارتش لبنان امروز با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد ژنرال جوزف عون فرمانده ارتش لبنان در این پیامی توئیتری از نظامیان ارتش لبنان خواسته است تا برای اجرای دقیق قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل به منظور حفظ ثبات در منطقه مرزی جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی بیش از همیشه هوشیار و مراقب باشند.

ارتش لبنان بر اساس قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل که به جنگ سال ۲۰۰۶ میان اسرائیل و حزب الله لبنان پایان داد، مسئولیت حفظ امنیت را در مرز جنوبی لبنان بر عهده دارد.

انتهای پیام/

آماده باش ارتش لبنان  در جنوب این کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار