دبیر هیات جودو خوزستان توضیح داد؛

پناهندگی جودوکار خوزستانی تیم‌ملی قطعی نیست

دبیر هیات جودو خوزستان گفت: پناهندگی جودوکار خوزستانی قطعی نیست و امیدواریم به ایران بازگردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد مهرافشار، دبیر هیات جودو خوزستان با اشاره بازنگشتن محمد رشنونژاد، ملی‌پوش خوزستانی همراه با تیم ملی به ایران پس از پایان رقابت های جودو گرند پری هلند به کشور، بیان داشت: هنوز پناهندگی او قطعی نیست و امیدواریم که به ایران برگردد.

وی تصریح کرد: روز گذشته (دوشنبه) فدراسیون با ما تماس گرفت و شماره تلفنی از خانواده رشنونژاد را خواست که وقتی دلیل را پرسیدیم گفتند که او پس از پایان رقابت های گرند پری هلند، همراه با تیم ملی به ایران برنگشته است.

مهرافشار اذعان داشت: گویا رشنونژاد در سالن مسابقات با 2 فرد ناشناس در ارتباط بوده که یکی از این افراد، جودوکار قدیمی ایران بوده که در گذشته از کشور رفته است، وقتی که تیم ملی در کشور هلند برای خرید به بازار می رود، این جودوکار در حین خرید ناپدید می شود و دیگر به هتل بر نمی گردد.

دبیر هیات جودو خوزستان افزود: اعضای تیم ملی به ایران برگشته اند، ولی رودکی، سرپرست تیم ایران در هلند مانده است و همراه با سفارت ایران در این کشور به دنبال پیدا کردن محمد رشنونژاد هستند و فعلا خبری از وی نیست.

وی بیان کرد: خانواده رشنونژاد هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده اند و اکنون پیگیر هستند که او خودش را در هلند به سفارت ایران یا رودکی معرفی کند و همه چیز ختم به خیر شود.

محمد مهرافشار گفت: هنوز پناهندگی او قطعی نیست و امیدواریم که به ایران برگردد. رشنونژاد متولد 73 است و می تواند در 2 المپیک، تیم ملی ایران را همراهی کند.

انتهای پیام/گ

توضیحات دبیر هیات جودو خوزستان درخصوص بازنگشتن جودوکار خوزستانی به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.