آسفالت تمام معابر خاکی بجنورد تا سال ۹۷

شهردار بجنورد از پیگیری مسائل حاشیه‌شهر بجنورد خبر داد و گفت: تمام معابر خاکی بجنورد تا سال ۹۷ آسفالت می‌شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله براتیان شهردار بجنورد در صحن علنی شورای اسلامی شهر حضور یافت و افزود : تمام مسئولان در صدد این هستند که مردم و شهروندان را به مشارکت بگیرند تا مشارکت اجتماعی به حداکثر خود برسد.

وی افزود: تنها دغدغه اعضاء شورای شهر و منتخبان مردم، توسعه، عمران و آبادانی شهر است و بزرگترین سرمایه بنده همین اعضاء شورا و منتخبین مردم است که باعث مباهات بنده است که با کمک این مجموعه به مردم خدمت می‌کنم.

وی از ارائه لایحه بودجه سال آینده تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: دفترچه اجرایی شهرداری در زمینه بودجه تا قبل از دی ماه تقدیم اعضاء شورای شهر خواهد شد تا برنامه ریزی‌ها بر اساس بودجه مصوب شورای شهر صورت بگیرد.

براتیان ضمن اشاره به معابر خاکی موجود در شهر اظهار کرد: متاسفانه برخی از معابر شهر بجنورد هنوز خاکی است و این زیبنده مرکز استان نیست.

وی افزود: شناسایی معابر خاکی که اغلب در حاشیه شهر هستند در یک برنامه کوتاه مدت عملیاتی خواهد شد.

شهردار بجنورد ضمن اشاره به پایین بودن شاخصه‌های توسعه در حاشیه شهر افزود: برنامه‌های توسعه حاشیه شهر از اولویت‌های ویژه شهرداری است و در این راستا برنامه‌های میان‌مدت شهرداری در خصوص ایجاد توازن و عدالت در حاشیه شهر به جد پیگیری خواهد شد.

براتیان در پایان از فعالیت 1457 نفر در مجموعه شهرداری خبر داد و اضافه کرد: 1457 نفر نیروی انسانی به صورت رسمی، قراردادی، پیمانی و شرکتی در مجموعه شهرداری فعالیت دارند و از مجموعه شورای شهر تقاضا دارم تا 4 سال ورود هر گونه نیروی انسانی را به مجموعه شهرداری ممنوع کنند٬ چراکه هم‌اکنون در بدنه شهرداری به اندازه کافی نیروی انسانی فعالیت دارند.

انتهای پیام/آ

رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر بجنورد اولویت کار شهرداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۵:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
سلام خیبان های شرق سپاه خیلی خراب شدند‌لطفا پیگیری بکنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون