پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان به سردار سلیمانی

در پی پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی و نابودی داعش در عراق و سوریه، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی این پیروزی را به سردار سلیمانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان ینصرکم الله فلا غالب لکم"

فرمانده عزیز و شجاع محور مقاومت

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

در روزهایی که ایرانیان داغدار درد و رنج هموطنان غیور کرمانشاهی خود بودند، به واسطه تحقق هدفی که مدتی قبل وعده کرده بودید کاممان شیرین شد.

اینک پس از ٦ سال با حضور خستگی‌ناپذیر میدانی و فرماندهی حضرتعالی و مقاومت مردانی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان، گروه تروریستی صهیونیستی داعش به پایان عمر خود رسید و دنیا از لوث وجود این خونخواران تحت حمایت استکبار جهانی، پاک شد.

این استقامت وصف ناشدنی، علاوه بر نام سپاه، ارتش و همه ایثارگران محور مقاومت، نام شما را در قلب تمام ملت های مظلوم و جنگ زده جهان جاودانه کرد.

اینک یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی می داریم و به بازماندگان این عزیزان با هر زبان، قومیت و نژادی درود می فرستیم و از خداوند متعال علو درجات آن یاران سفرکرده را مسئلت می نماییم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ی ورزش دیار کریمان، این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب، شما سردار سرافراز اسلام و مردم عزیزمان به ویژه جامعه ی ورزش کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

" من الله توفیق"

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت نابودی داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار