روستای شنقال خالدی از دام های تلف شده پاکسازی شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب از پاکسازی کامل روستای 100 درصد تخریب شنقال خالدی از توابع این شهرستان به همت نیروهای دامپزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب  از اولین روز پس از وقوع زلزله با استقرار در فرمانداری شهرستان گیلان غرب 2 اکیپ با خودرو و تجهیزات سم پاشی و ضدعفونی مهیا کردیم.

وی افزود: به جز یکی دو روستا که بیشترین خسارت را دیده بودند تلفات دامی چندانی در شهرستان گیلان غرب مشاهده نشد و به سرعت در این روستاها اکیپ های دامپزشکی مشغول خدمت رسانی و نظارت برخارج کردن لاشه دام های تلف شده زیر آوارشدند.

این مقام مسئول با اشاره به تخریب 100 درصدی روستای شنقال خالدی از توابع شهرستان گیلان غرب، خاطرنشان کرد: روز بعد از وقوع زلزله با استفاده از تجهیزات و ماشین آلاتی که از سوی بنیاد مسکن در اختیار دامپزشکی قرار داده شد لاشه های تلف شده جمع آوری و به صورت کاملا بهداشتی دفن شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب از اعزام از این اکیپ ها به شهرستان سرپل ذهاب و دالاهو برای کمک رسانی خبر داد و گفت: اکیپ مستقر در شهرستان گیلان غرب نیز علاوه بر جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه ها با همکاری محیط زیست اقدام به ضد عفونی کل روستا و ویزیت و معاینه رایگان دام های مصدوم و بیمار کردند.

انتهای پیام/ز

پاکسازی کامل روستای 100 درصد تخریب از لاشه دام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار