تکذیب خبر ریزش کوه روی خطوط راه آهن اندیمشک

مدیرکل راه‌آهن زاگرس خبر ریزش کوه روی خطوط راه آهن اندیمشک را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن زاگرس با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها در بحث حادثه ریزش کوه روی خطوط راه آهن در منطقه اندیمشک نادرست بوده اظهار کرد: هیچ ریزش کوهی در محدوده راه آهن زاگرس رخ نداده است و فقط زمانی که نیروها برای کار کردن روی خط در حال اعزام به محل بودند، یک سنگ از کوه پایین آمده و با دریزین آن ها برخورد کرده است.

وی افزود: روز گذشته زمانی که نیروها برای کار کردن روی خط در حال اعزام به محل بودند، یک سنگ از کوه به پایین آمده و با دریزین آن ها برخورد کرد.

انصاری اذعان داشت: دریزین کارگران پس از برخورد با این قطعه سنگ دچار مشکل شد، اما برای کارگران هیچ مشکلی به وجود نیامده است و همه کارگران در صحت و سلامت هستند.

مدیرکل راه‌ آهن زاگرس بیان کرد: در همان شب گذشته که این اتفاق رخ داد، نیروها سنگ را از مسیر کنار گذاشتند و مجددا به کار بازسازی خط ادامه داد و اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: از ابتدای امسال خط آهن زاگرس به صورت دوره‌ای توسط راه آهن زاگرس مسدود می‌شود تا کار بازسازی روی خطوط انجام بگیرد، این کار در 12 بلاک باید انجام می‌شد که 5 بلاک از آن باقی مانده بود و پس از یک ماه تعطیلی مجددا کار روی این بلاک‌ها آغاز شده است تا پس از 70 سال راه آهن زاگرس بازسازی شود.

مهرداد انصاری اظهار داشت: کار بازسازی حدود یک ماه به دلیل اعزام قطارهای اربعین تعطیل شده بود، اما از دیروز بعد از ظهر کار روی خطوط به منظور بازسازی آغاز شده است و به این دلیل خط 4 روز تعطیل خواهد بود و هیچ قطاری در این محدوده تردد نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

خبر ریزش کوه روی خط راه آهن اندیمشک صحت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار