بارش 65 میلیمتری باران در دزفول/روستاها در باران غرق شدند

رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول از ثبت 65میلی متر بارندگی در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته و آبگرفتگی روستاها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرمی، رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول با بیان اینکه بارندگی از صبح روز سه شنبه در شهرستان دزفول آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار داشت: تا ظهر روز چهارشنبه 65 میلی متر بارندگی در اداره هواشناسی دزفول ثبت شده است.

وی تصریح کرد: تا صبح امروز میزان بارندگی در سردشت 37 میلی متر، در اندیمشک 34 میلی متر، در سطح شهر دزفول 50 میلی متر ثبت شده است و پیش بینی می شود سامانه بارندگی پیش از ظهر پنجشنبه بتدریج از منطقه خارج شود.

کرمی اذعان داشت: وقوع رگبار پراکنده تا اواخر روز جمعه برای این شهرستان پیش بینی می شود و از اواخر جمعه تا شنبه کاهش دما در شمال خوزستان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول دمای فعلی شهرستان دزفول را 17 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: رطوبت نسبی هوای دزفول در حال حاضر 97 درصد می باشد.

وی حداکثر و حداقل دمای این شهرستان در 24 ساعت گذشته را به ترتیب 17 و 14 درجه اعلام کرد.

محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون بیان داشت: طبق گزارش های واصله بر اثر بارندگی و وزش باد که از دیروز تاکنون ادامه دارد برخی منازل روستایی در روستای مازه پاریاب در دهستان احمدفداله دچار آبگرفتگی شدند.

وی اذعان کرد: تاکنون مشکل دیگری در روستاهای این بخش گزارش نشده است.

مسعود سخایی، بخشدار سردشت دزفول اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هایی که در خصوص بارندگی شده بود عشایری که ممکن بود در این بخش دچار مشکل شوند را به مناطق امن منتقل کردیم تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/گ

ثبت 65 میلیمتر بارندگی در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار