مدیر دبیرخانه ائمه جمعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: وعده و نصرت الهی بار دیگر با اتحاد و همبستگی مسلمانان در شکست و نابودی داعش محقق شد.

نصرت الهی باردگر با شکست داعش محقق شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالغنی دهانی سورانی  مدیر دبیرخانه ائمه جمعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان اسلام با توطئه داعش تمام امکانات و تجهیزات خود را بکار بسته بودند تا بلاد اسلامی را در تصرف خود در آورند، اما این توطئه نیز با همکاری و همبستگی جبهه مقاومت شکست خورد.

وی ادامه داد: هدف این گروه تصرف عراق مرکز جهان اسلام بود تا از این طریق سایر سرزمین‌های اسلامی را تحت سیطره خود در آوردند.

مولوی دهانی  تاکید کرد: مقاومت و همکاری جهان اسلام بویژه حضور مقتدرانه مردم عراق و سوریه در کنار رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی مسلمانان در شکست داعش بود.

این روحانی اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: این پیروزی مدیون سلحشوری سرداران بزرگی، چون سرلشکر سلیمانی و شهدای بزرگواری نظیر حججی‌ها ست که توانستند با پیروی از رهبر معظم انقلاب و سلحشوری خویش پوزه داعش را به خاک بمالند.

وی ادامه داد: نصرت الهی همچون دوران پیروزی انقلاب اسلامی باردگر با نابودی داعشی که استکبار از همه نظر آن را حمایت و تقویت می‌کرد محقق شد.

مولوی دهانی گفت: متاسفانه داعش در مدت فعالیت ضد انسانی و بشری خود در جهان اسلام علاوه بر نابودی زیر ساخت‌های کشور‌های اسلامی سبب خراب کردن چهره اسلام ناب محمدی (ص) شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار