گلچین اخبار پیک بامدادی در هفته‌ای که گذشت؛

پلمپ بیمارستانی در مناطق زلزله زده به دست پلیس/ درگیر بودن دنباله‌دار گندم کاران با دریافت مطالبات/گلایه تجار ایرانی از ممانعت عراق برای صادرات کالا+صوت

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلچینی از اخباری که برنامه پیک بامدادی رادیو ایران در هفته جاری پخش کرد را در این بسته خبری می‌شنوید.

 

پلمپ بیمارستانی در مناطق زلزله زده به دست پلیس

تخریب یک بیمارستان در شهرستان اسلام آباد غرب، بر اثر وقوع زلزله، آن هم هشت ماه پس از احداث، باعث شده است تا پلیس امنیت شهرستان، این بیمارستان را به دلیل نداشتن امنیت کافی پلمپ کند.

 


درگیر بودن  دنباله‌دار گندم کاران با دریافت مطالبات

رمضانی مسئول دایره گندم در بانک کشاورزی در گفتگو با برنامه پیک بامدادی در خصوص این خبر که برخی گندم کاران هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و اگر چند صد کشاورز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند، به دلیل مشکلات حساب بانکی آن‌ها بوده است.

 


گلایه تجار ایرانی از ممانعت عراق برای صادرات کالا

پس از سرنگونی صدام، تجارت ایران با کشور عراق رشد چشمگیری داشته و از 400 میلیون دلار، به بیش از 6 میلیارد دلار در سال رسیده است، اما نبود ثبات در قوانین گمرکی عراق، مشکلاتی را برای تجار ایجاد کرده است و صادر کنندگان ایرانی در ماه‌های اخیر از ممانعت عراق در صادرات محصولات گلایه مند هستند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
جای تاسفه
آخرین اخبار