برپایی نمایشگاه های کتاب و خوش نویسی در بیجار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج، هفته کتاب و هفته وقف 2 نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان و اهالی فرهنگ و کتاب تا 24 آذر در این شهر برپا است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی سلطانی گفت:نمایشگاه کتاب با بیش از پنج هزار عنوان در زمینه های مختلف و نمایشگاهی از آثار هنری خوشنویسان برتر بیجار به صورت همزمان برگزار شد.

وی افزود: فروش کتاب در نمایشگاه با 50 درصد تخفیف صورت می گیرد و پنج هزار عنوان در زمینه های آموزشی، علمی، فلسفی، داستان، کودکان و عمومی توسط ناشران برتر کشور برای علاقه مندان ارائه می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار بیان کرد:عرضه و نمایش عمومی بیش از 25 اثر فاخر هفت هنرمند خوشنویس اهل شهرستان بیجار با موضوعات متنوع نیز یکی دیگر فعالیت های مهم و هنری این هفته است که نمایشگاه آن در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان و هنرمندان است.

وی با اشاره به تقارن دهه وقف با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی گفت: یکی از موضوعاتی که هنرمندان شهرستان را به خلق آثار آن تشویق نموده است، بحث مهم و معنوی وقف و تأثیر آن در جامعه می باشد که در این نمایشگاه آثار زیبایی با موضوع وقف، برای بازدید علاقمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/م

نمایشگاه های کتاب و خوش نویسی در بیجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.