درد و دل علیرضا بیرانوند با هواردان پرسپولیس+ عکس

علیرضا بیرانوند با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با هواداران پرسپولیس در و دل کرد.

درد و دل علیرضا بیرانوند با هواردان پرسپولیس+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از حواشی زیادی که برای علیرضا بیرانوند به وجود آمد او با انتشار مطلبی با هواداران پرسپولیس درد و دل کرد.

گفتنی است؛ علی رضا بیرانوند پس از پیروزی در برابر تیم فوتبال استقلال در دربی ۸۵ به یکباره هواداران را  با شوک عجیبی  روبرو کرد و در حالیکه همه در خوشحالی پس از دربی غرق بودند خبر جدایی‌اش از پرسپولیس را  اعلام کرد. هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از این اقدام بیرانوند عصبانی شدند و در روز‌های اخیر رابطه خوبی با این دروازه بان ندارند.

در بازی گذشته در جریان دیدار پرسپولیس و پدیده همه بازیکنان از سوی هواداران تشویق شدند به جز علیرضا بیرانوند که به دلیل انتشار خبر جدایی این روز ها مغضوب هواداران است.

در ادامه پست علیرضا بیرانوند در اینستاگرام را می خوانید:

هدفم از نوشتن اين مطالب تبرئه خودم نيست فقط ميخوام چند كلمه با هواداران واقعي پرسپوليس درد دل كنم نه اون چند هوادارنمايي كه از اول بازي فقط روي اعصابم راه رفتند! اگه اونا واقعأ هوادار پرسپوليس بودن تو اون شرايط به فكر نتيجه گرفتن تيم بودن نه به حاشيه رفتن! من هيچگاه دوست نداشتم با نا آرام كردن پرسپوليس به اهداف خودم برسم ولي اگه نياز باشه با دليل و مدرك اونا رو به همه معرفي خواهم كرد تا همه بدونن که چه کسانی در لباس هواداری دلالی می کنند و این مسائل جهت رسیدن به چه خواسته هایی است.

عزيزان ، عده اي خاص قصد داشتند منو روبروي هوادارا بزارن كه متأسفانه موفق هم شدن ولي افسوس که دیر متوجه شدم که دشمن و دوست پرسپولیس کیست!

هيچگاه نگفتم كه از كسي يا شخصي بزرگترم چه برسه به پرسپوليس كه بزرگترين تيم آسياست و آرزوي هر بازيكني هست كه عضوي از اون باشه ولي متأسفانه عده اي با جار و جنجال سعي در تلقين اين موضوع به هواداران داشتند!

نكته ديگه ، پيش كشيدن سرگذشتم هست ! عزيزان كسي از گذشته من اطلاع نداشت و نميدونست كي هستم ، ولي هميشه و با افتخار گذشته خودمو به همه ميگفتم كه از كجا به كجا رسيدم ، ميگفتم كه بچه عشاير هستم و در چادر زندگي كردم ،در میدون آزادی خوابیدم و الان به اینجا رسیدم ، دوس ندارم به اينجا كه رسيدم خودمو گم كنم و هويتي جعلي واسه خودم بسازم ، ساده بودنی كه هميشه چوبش رو خوردم ولي شكست نخوردم رو دوس دارم ، چون خدايي كه منو از اون شرايط سخت به اينجا رسوند مطمئنم نگهدار من خواهد بود.

عزيزانم «من شايد كامل نباشم ولي كاملأ خودمم » همانگونه كه از علايق و سلايقم صحبت ميكنم از نگراني و بيم هاي هم صحبت میكنم و دنيا را همان گونه كه هست میشناسم نه اينكه لاف عاشقي بزنم ولي در عمل هيچ گونه تطابقي با احساسم نداشته باشم! من یاد نگرفتم با تخریب دیگران به جایی برسم بنابراین سختمه کسی بخواد روم پا بزاره ، غرور و شخصیتمو با زد و بند به دست نیوردم که براحتی خردش کنم ، حاصل هزاران بدبختی و سختی و شب نخوابیست.

هر انساني در زندگي خطا داره و ممكنه دلي رو آزار بده كه منم از اين قاعده مستثني نيستم و اشتباهي انجام دادم كه در آن مصاحبه منظورم را بد بيان كردم ولي سوالي از برخی دانشمندان و قلم به دستان دارم كه آيا يك بار موضوعي را موشكافانه بررسي كرديد و ببينيد در پشت پرده حوادث چه ميگذرد و بیرانوند چرا فلان حركت اشتباه را انجام داد ، انتقاد از اشتباه و به مسلخ كشيدن هر عقيده اي راحت و آسان است ولي ارشاد و محبت و كار هر كسي نيست.

 درد و دل علیرضا بیرانوند با هواردان پرسپولیس+ عکس

انتهای پیام/

عذرخواهی به سبک بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
دوست داشتنی❤❤