دادستان جدید نهاوند؛

تکریم ارباب رجوع و فعال کردن شوراهای حل اختلاف در اولویت کاری است

در مراسمی سیدهادی مصطفوی به عنوان دادستان نهاوند معرفی و از خدمات 10 ساله سعید احمدی فر دادستان سابق این شهرستان قدردانی شد.

تکریم ارباب رجوع و فعال کردن شوراهای حل اختلاف در اولویت کاری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احمدوند معاون فرهنگی دادگستری کل استان در این مراسم از ضرورت برخورد با متعرضین به عرصه های منابع طبیعی خبر داد و گفت: مقابله با حفر چاه های غیر مجاز یکی از این اقدامات است که دادستانی بایستی اهتمام ویژه ای به آن داشته باشد.

حجت الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز اقتدار دستگاه قضایی را، موجب ایجاد امنیت در همه زمینه ها در جامعه دانست.

بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ابا اشاره به آمادگی مجلس برای وضع قوانین با هدف پیشگیری از ارتکاب جرم در جامعه، گفت: پیشگیری همیشه آسانتر و کم هزینه تر از درمان است.

حمیدوند فرماندار نهاوند هم شناخت اسیب ها و انحرافات و برخورد متناسب با موضوع جرم را از ضروریات امروز جامعه بیان کرد که دادستانی با ورود به انها میتواند در کاهش جرایم نقش داشته باشد.

مهدی پور ریس دادگستری نهاوند نیز از کاهش امار ورودی به زندان در سال 95 در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: اهتمام دستگاه قضایی، کاهش امار ورودی به زندان است.

احمدیفر دادستان سابق نهاوند نیز مهمترین جرایم این شهرستان را جرابم مربوط به فروش مواد مخدر، فضای مجازی و سرقت ذکر کرد و گفت: کمبود کادر قضایی نتوانسته در کیفیت رسیدگی به پرونده ها تاثیر گذارباشد هر چند که کمبود قاضی به عنوان یکی از خواسته های محاکم قضایی نهاوند همواره مطرح‌بوده وخواهد بود.

سید هادی مصطفوی دادستان جدید نهاوند هم اهتمام به قانون، تکریم ارباب رجوع و فعال کردن شوراهای حل اختلاف را از جمله اولویت های برنامه کاری خود اعلام کرد.

انتهای پیام/ ش.و

معارفه دادستان جدید شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.