معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری رفسنجان گفت :شهرستان رفسنجان در بهمن امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد.

حضور رفسنجان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی آرمان ، معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری رفسنجان گفت :شهرستان رفسنجان در بهمن امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد.

همچنین حسینی، رئیس میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان گفت :یکی از بزرگترین رویدادهای گردشگری کشور در بهمن ماه امسال برگزار می شود باید ازاین فرصت در جهت شناساندن آثار گردشگری رفسنجان استفاده کرد.

وی بیان داشت :صنعت گردشگری یکی از گزینه های خروج ار رکود اقتصادی است و این نمایشگاه فرصت مناسبی است که داشته های خود در این نمایشگاه عرضه کنیم.

حسینی با بیان اینکه امسال هتل چهار ستاره و خانه حاج آقا علی افتتاح خواهند شد تصریح کرد :یکی از راهکارهای اطلاع رسانی صنعت گردشگری در این نمایشگاه اطلاع رسانی می باشد ،آژانس های گردشگری بزرگ در نمایشگاه به دنبال جاذبه های نو و بکر هستند ما باید فضایی به وجود بیاوریم که بتوانیم رفسنجان را بشناسانیم و از این طریق صنعت گردشگری توسعه یابد.

وی افزود :حمایت بخش دولتی و شهرداری در این نمایشگاه مهم است ،باید از همه ظرفیتها به نحواحسن استفاده شود.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه موقعیت مناسبی برای شهرستان به وجود آمده است گفت:باید تمام مناطق گردشگری رفسنجان اعم از داخل شهر و روستا را در قالب یک پکیج در این نمایشگاه در اختیار مخاطب قرار داد.

انتهای پیام/ح

رفسنجان به نمایشگاه ملی گردشگری می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار