مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران امشب در تالار اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: آشنا کردن عکاسان غیر بومی با ظرفیت‌های بی شمار فرهنگی، طبیعت بکر و دیگر سوژه‌های ناب و تشویق و ترغیب عکاسان استان و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های جوانان استان از اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس نگاران است.

مسگرانی  با بیان اینکه از بهترین عکاسان حرفه‌ای کشور برای داوری این جشنواره استفاده شده است، افزود: نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در دو بخش چشم انداز شهری و طبیعت سیستان وبلوچستان با حضور کیارنگ اعلایی، محمدرضا چایفروش، علی قلم سیاه، مهدی نجارپیشه و صادق سوری داوری شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان نمود: پس از برگزاری این جشنواره دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس نگاران در کانون عکاسان سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود.

 مسگرانی ادامه داد: نخستین دوره این جشنواره که با کمک تمام هنرمندان استان فراخوان آن از ۱۰ مهر آغاز و ثبت نام برای اردو‌ها از ۱۵ تا ۳۰ مهر بوده است.

 وی افزود: تمام تلاش عوامل این جشنواره، برگزاری خوب و ارزیابی نقاط قوت و ضعف است تا بتواند در جدول جشنواره‌های ملی ثبت شود.

پایان پیام/ع

 اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار