در گفتگو با بانوی بسیجی فعال مطرح شد؛

فرهنگ بسیج تمام نشدنی است/ بسیج شغل نیست

سخن گفتن از بسیج جامعه زنان در سراسر کشور متشکل از بانوانی فرهیخته، فرهنگی، توانمند در عرصه اقتصاد مقاومتی، ورزش، هنر و... نقل فعالیت‌هایی است که مسیر را برای پیشبرد اهداف نظام به ویژه در زمینه خانه و خانواده هموار می‌کند.

فعالیت‌ در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری از نقش بانوان بسیجی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی را دارد. دشمن که سودای فتح سه روزه را در سر می پروراند، در همان روزهای نخستین با مردمی مواجه گشت.

از زمانی که انسان قلم را برای توصیف هر آنچه خوبی و زیبایی است، هر آنچه عشق است و جاذبه چرخاند، قلم ها زبان بریده شدند و توصیفات الکن. حال اگر همین قلم بخواهد از معجزه ابر مردی بنویسد که خود انقلاب آفرین قلوب مردم بود، کار، سخت‌تر و کلمات در چینش حیران می‌شوند.

سخن گفتن از بسیج و بسیجیان، گفتن از اقدام تا عمل است؛ سخن از بسیج و بسیجیان، شنیدن از ولایت و دویدن به سر است؛ تکیه بر توان داخلی و اعتماد به خود است، سراسر افتخارآفرینی در خط بصیرت است. اما گفتن از بسیج جامعه زنان کشور در سراسر کشور متشکل از بانوانی فرهیخته، فرهنگی، توانمند در عرصه اقتصاد مقاومتی، ورزش، هنر و... نقل فعالیت‌هایی است که مسیر را برای پیشبرد اهداف نظام به ویژه در زمینه خانه و خانواده هموار می‌کند؛

گزارشی که در ادامه می خوانید نگاهی است به فعالیت یکی از بانوان بسیجی فعال شهرستان بهارکه در عرصه های مختلف مدیریتی،اقتصاد مقاومتی ، عرصه‌های علمی، آموزشی، فضای مجازی، و ... خوش درخشیده است.

مدینه منصوری یکی از بانوان فعال بسیجی است که بیش از سی سال است که به عنوان بسیجی فعال در این حوزه فعالیت می کند. این بانوی فعال بسیجی گفت:در سال 63 عضو بسیج شدم و سال 65 به عنوان عضو فعال به عضویت بسیج درآمدم و هم اکنون مدت 33 سال است که عضو بسیج هستم.

وی ادامه داد: مدت 10 سال فرمانده پایگاه روستایی بودم و پس از آنکه به شهر بهار نقل مکان کردیم از سال 81 عضو گردان شده و مدت سه سال فرمانده پایگاه بودم و به صورت پاره وقت در بسیج فرهنگیان و حوزه حضرت معصومه شهر صالح آباد فعالیت داشتم و هم اکنون هادی سیاسی بهار هستم.

وی گفت: مدت دو سال است که حلقه صالحین برای بسیج حقوقدانان تشکیل داده ام و مدتی هم هست که حلقه های صالحین بسیج کارمندان را تشکیل داده ام که اعضای آن از مربیان فنی و حرفه ای هستند و این هفته نیز افتتاح پایگاه شرکت تار، پود و ایلمه را داشتیم که این هفته حلقه آن نیز تشکیل می شود.

این بانوی فعال بسیجی در ادامه گفت: بسیج یک فرهنگ است و بحث شغل و کار نیست و باید به عنوان یک کار فرهنگی به آن نگاه کرد ، بسیج چیزی است که زمان و مکان نمی شناسد و من هر جا که موقعیتش پیش بیاید آن را مطرح می کنم و سعی می کنم در جمع های دوستانه و جلسات بحث بسیج را پیش بکشم و در دیگران اشتیاقی برای عضویت در بسیج ایجاد کنم.

هر آنقدر که افزایش توان بانوان بسیجی و توان امدادی آنها برای مسئولان بسیج جامعه زنان کشور از اهمیت برخوردار است، ارتقاء سطح بینش سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بانوان و هدایت آنها در مسیر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است که برای پیشبرد اهداف نظام به ویژه در زمینه خانه و خانواده هموار می‌کند.

انتهای پیام/خ

 نقش بانوان بسیجی  در عرصه ای اقتصادی و فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.