تشکر بهنوش بختیاری از سردار سلیمانی

بهنوش بختیاری با انتشارپستی در صفحه اینستاگرامش از رشادت های سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دو هفته اخیر شاهد اتفاقات تلخ و شیرین  مهمی در کشور بودیم. حادثه تلخ زلزله کرمانشاه که خرابی های زیادی را در پی داشت و بسیاری از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

اما اتفاق خوشایندی که ظرف چند روز گذشته افتاد  آزادسازی شهر بوکمال و فروپاشی کامل داعش بود. پس از شهادت محسن حججی، سردار سلیمانی وعده داده بود تا کمتر  از سه ماه دیگر، کار دولت خودخوانده داعش در عراق و سوریه پایان یابد. هنوز دو ماه از این وعده نگذشته بود که حاج قاسم سلیمانی با انتشار  نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از پایان کار سیطره داعش در عراق وسوریه خبر داد.

 به همین منظور بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به اتفاق های اخیر کشور اشاره داشته است. او ضمن تشکر از زحمات تمام کسانی که نسبت به توزیع اقلام و سایر خدمات امدادرسانی تلاش شبانه روزی کردند  خطاب به سردرا سلیمانی عنوان کرد: شما با متلاشی ساختن این توده سرطانی مهلک داعش، نه فقط به کشور‌های منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ملت‌ها و بشریت خدمتی بزرگ کردید.

بختیاری نوشت:
به نام الله یاری دهنده دل‌ها.پرونده داعش بسته شد.
به عنوان یک عضو کوچک این سرزمین مهربانی وظیفه خودم میدانم از زحمات امدادگران ورزشکاران و هنرمندان و تمامی مردم عزیزم که با جان دل و اندوه و تاسف نسبت به توضیح اقلام و سایر خدامات امداد رسانی تلاش شبانه روزی کرده، تشکر و قدر دانی نمایم.

خالقم را شاهد میگیرم که در طول مدت ۱۸ سال فعالیتم در امر خدامات رسانی به محرومین و آسیب دیدگان گوناگون و خیریه‌ها در جای جای میهنم یک چنین عظمی و هبستگی منسجم و عاشقانه از تمامی اقشار مردمم به چشم دل ندیده بودم و متاسفم چرا به خاطر تنگ نظر‌ها نتوانستم مستقیم در کنار مردمم در استان کرمانشاه باشم و در غم از دست دادن عزیزانشان با آن‌ها همدردی و شریک باشم و اشک هایم را در تنهایی بدرقه‌ی صبر عزیزانم جاری نمایم.

عزیزانم بارش باران این رحمت الهی به همراه سرما در استان کرمانشاه آغاز شده است و زندگی در مناطق زلزله زده و در گل و لای سپری میگردد و دغدغه‌ی مهم اهالی بهداشت، و تحصیل دانش آموزان است که نیاز به کتاب درسی و لوازم تحریر مناسب دارند. با توجه به آمار ارئه شده از طرف وزیر محترم آموزش و پرورش ۸۰ مدرسه با ۴۲۰ کلاس در استان کرمانشاه بر اثر زلزله به طور کامل تخریب شده و قابل استفاده نیست و برای ادامه آموزش دانش آموزان این فرزندان برومند کشورم نیاز مُوبرم
به یک صد کانکس میباشد.

این جانبه و به مدد دوستان در کنار سایر کمک‌های انجام شده مبالغی برای تهیه کانکس مهیا نموده که از این طریق آمدگی خود را برای برنامه ریزی و یاری خواستن از خیرین گرامی همیشه حاضر در صحنه برای ایجاد لبخند زندگی دوباره عزیزانم در استان زلزله زده اعلام مینمایم.. پروردگارا برای مردم عزیز کشورم به ویژه عزیزانم در استان کرمانشاه لب‌های پر از خنده پر از روزی پر از عشق پر از آرامش پر از تن درستی و پر از صبر مقدر فرما.

ضمنن در کنار این غم و اندوه جانسوز
پروردگارم را شاکرم این روز‌ها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم
واقعه‌ای تاریخیست که در نتیجه ایثار‌های ملت‌های مسلمان منطقه ما و سپاه قدس سر افراز به فرماندهی سردار سلیمانی است و چه زیبا همه بزرگان مملکتم از خدمات این فرمانده جان بر کف و شهدای گرامی مدافعین حرم یاد نمود و فرمودند: شما با متلاشی ساختن این توده سرطانی مهلک داعش، نه فقط به کشور‌های منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ملت‌ها و بشریت خدمتی بزرگ کردید.
یاد خوبان نه حساب است که فراموش شود
نه چراغ است که خاموش شود
جویباری ز. محبت که همیشه جاریست.

خادم همیشگی مردم عزیز ایران.بهنوش بختیاری."





انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
احسنت، هنرمند باشرف
آخرین اخبار