تردد روان در محور‌های مواصلاتی فارس

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: تمام محور‌های مواصلاتی استان فارس باز و عبور و مرور بدون مشکل در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به بارش‌های اخیر در استان، گفت: طی این مدت تردد ایمن در تمام محور‌های مواصلاتی استان برقرار بوده و هیچگونه انسدادی در محور‌های اصلی و شریانی نداشته ایم.

وی افزود: در مدت مذکور تنها در چند مورد شاهد سقوط و ریزش اجسام به برخی جاده‌های استان بودیم که نیرو‌های راهداری بلافاصله نسبت به پاکسازی معبر اقدام کردند.

سیاهپور ادامه داد: طرح راهداری زمستانی هنوز به طور رسمی آغاز نشده، اما با شروع بارندگی‌های پاییزی تمام راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری شهرستان‌های استان در محور‌های مواصلاتی مستقر شده و در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه تا پنج بامداد امروز شاهد بارش برف در برخی محور‌های شهرستان سپیدان از جمله محور شیراز – سپیدان – یاسوج و محور سپیدان – کُمهر بودیم که نیرو‌های راهداری این شهرستان نسبت به برف روبی و رفع انسداد در این محور‌ها اقدام کردند.

سیاهپور گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، بارندگی‌ها در ۲ روز آینده در استان ادامه خواهد داشت و این فرایند به میزان چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش و برودت هوا را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: این کاهش دما در یخ زدگی سطح جاده ها، معابر و کاهش دید افقی رانندگان موثر خواهد بود که به شهروندان توصیه می‌شود ضمن اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، در صورت انجام هرگونه سفر حتما وسایل و تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ و البسه گرم به همراه داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: رانندگان تمام هشدار‌های پلیس و نیرو‌های راهداری را جدی گرفته و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند.
انتهای پیام/ر

تردد روان درجاده های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار