بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 184)؛

از دانلود نرم‌افزار نقشه و مسیریاب تا نرم‌افزار دانلود منیجر قدرتمند

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 6.4.0 Advanced Download Manager / بهترین و سریعترین دانلود منیجر اندروید

زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت  یکی از طاقت فرساترین کارها است ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع میگردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا میبرند و برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده میکنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

دانلود
 
 

دانلود Power Clean 2.9.7.9؛ بهینه ساز سریع، قدرتمند و کم حجم برای افزایش سرعت گوشی

احتمالا تجربه کرده اید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا  تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه، عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند.

با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.

 دانلود نرم افزار Daal 1.0.3؛ بهترین نرم افزار نقشه و مسیریاب 

 امروزه نیاز به اپلیکیشن های مسیریاب بسیار مهم شده است تا جایی که کاربران گوشی های هوشمند همواره یک نقشه و مسیریاب در گوشی همراه خود دارند. پس از دسترس خارج شدن نرم افزار Waze، نرم افزار ایرانی دال، یک نرم افزار بسیار مفید برای جایگزین کردن با Waze است و قطعا استفاده از آن برای شما مفید خواهد بود.

دانلود نرم افزار Daal 1.0.3؛ بهترین نرم افزار نقشه و مسیریاب
 
 

دانلود IDM+: Fastest download manager v5.2.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر

 دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.



دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر
 
 

دانلود Calls Blacklist PRO 3.2.12 ؛ نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها
شاید تا به حال شده باشد که بخواهید شماره های مزاحم را به لیست سیاه خود اضافه کنید. این کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسیار راحت و آسان و البته کاربردی خواهد بود. این نرم افزار شمارهای مزاحم شما را دریافت می‌کند و سپس دسترسی آنها را به گوشی شما مسدود می‌سازد.


دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها
 
 

دانلود ES File Explorer Pro v1.1.2 ؛ بهترین فایل منیجر
نرم افزار ES File Explorer Pro یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه ها و فایل های گوشی های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت های بالایی دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است :


دانلود ES File Explorer Pro v1.1.1 بهترین فایل منیجر
 
 

دانلود Camera Block 1.48؛ مسدود سازی دسترسی برنامه ها به دوربین

نرم افزار Camera Block ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید دسترسی نرم افزارها به دوربین گوشی خود را قطع کنید. برخی از برنامه‌ها با دسترسی داشتن به دوربین، بدون آن که کاربر متوجه شود، می‌تواند از محیط فیلم برداری کند و حریم شخصی کاربران را به خطر بیندازد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید لیستی از برنامه‌هایی که به دوربین گوشی شما دسترسی دارند را مشاهده و دسترسی آنها را قطع کنید. نرم افزار Camera Block در گوگل پلی با قیمت 3.69 دلار فروخته می‌شود و نمره عالی 4.4 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.


Camera Block
 
 

 دانلود Angry Birds Match 1.1.2 ؛ بازی جورچین انگری بردز 

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند.
بازی جذاب Angry Birds Match هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.


دانلود Angry Birds Match 1.1.2 بازی جورچین انگری بردز
 
 

 دانلود Samsung Internet Browser 7.0.00.21 ؛ برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ
جستجو در فضای مجازی و وبگردی در گوشی های هوشمند بسیار لذت بخش است. اما برای این کار مرورگری قدرتمند لازم است. بسیاری از کاربران با مرورگرهای فایرفاکس و کروم آشنایی دارند، اما مرورگر Samsung Internet Browser یکی از مرورگرهایی است که خیلی زود جای خودش را بین کاربران گوشی های هوشمند باز کرد و با سر عت بالایی که در مرور صفحات وب ارائه می‌دهد توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند.


دانلود Samsung Internet Browser 6.0.02.0 برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ
 
 

دانلود FontFix PRO 4.1.19.0؛ برنامه تغییر فونت گوشی

نرم افزار FontFix ابزاری که به واسطه آن می توانید فونت دستگاه اندروید خود را تغییر دهید. همانطور که میدانید فونت دستگاه های اندرویدی محدود و در برخی از دستگاه ها غیر قابل تغییر است که با استفاده از این نرم افزار می توانید این کار را انجام دهید. این نرم افزار دارای 4300 فونت زیبا است که می توانید با سلیقه خود از بین آن ها انتخاب کنید. نرم افزار FontFix در گوگل پلی نمره 3.8 از 5.0 را دریافت کرده است.

FontFix
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
برنامه مسیریاب دال برای همه شهرهای ایران درست نشده و هنوز کارایی لازم را نداره
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۱۴:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
بسار عالی خیلی خوب کار میکنه و امکانات عالی مرسی از معرفیتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اگر از طریق برنامه مایکت نصب کنی خیلی راحت انجام میشه وکار هم میکنه من امتحان کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
اصلا دانلود نمیشه چرا؟؟؟
-
رامین
۱۷:۰۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام من برنامه نصب کردم و مشکلی نداره
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۵:۲۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام
من این برنامه مسیر یاب رو نصب کردم ولی اجرا نشد ونوشته این برنامه در داخل کشور اجرا نمی شود پس شما چرا این برنامه رو معرفی کردید درصورتیکه نقص داره وبرنامه وایز بهترین برنامه مسیر یابه