به مناسبت هفته بسیج؛

افتتاح مسجد روستای اسکی بغداد

با حضور فرمانده سپاه بوکان مسجد روستای اسکی بغداد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مسجد روستای اسکی بغداد با اعتبار ۹۵ میلیون تومان در دو طبقه و در مساحت ۲۰۰ مترمربع ساخته شده است که از این مقدار ۳۵ میلیون تومان آن از محل اعتبارات معاونت مردم یاری قرار گاه حمزه سید الشهدا و مابقی از محل مشارکت اهالی روستا می‌باشد.

این مسجد در مدت سه ماه و در زیر بنا ۱۰۰ مترمربع و مساحت ۲۰۰ مترمربع ساخته شده است.

فرمانده سپاه بوکان در مراسم افتتاح این مسجد گفـت: از اول سال جاری قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در ۵ روستای شهرستان بوکان بنا به درخواست مردم متدین این منطقه به احداث مساجد و همچنین مرمت و بازسازی مساجد پرداخته است که امروز شاهد بهره برداری یکی از این پروژه‌ها هستیم.

سرهنگ رحیمی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیارد و صد و هفتاد میلیون ریال در بحث احداث و مرمت مساجد روستای بوکان از سوی قرار گاه حمزه سید الشهدا (ع) در روستا‌های اسکی بغداد، عزیزکند، باغچه بزرگ، کلتپه قرمیش و تیکان تپه هزینه شده است.

 فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: جدای از این برنامه در ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از سوی قرارگاه سید الشهداء به امر تهیه پک کامل لوازم التحریر، لباس فرم مدارس و بسته‌های حمایتی ارزاق اختصاص داده شد که در میان دانش اموزان و خانواده‌های محروم روستای‌های بوکان پخش شد.

انتهای پیام/ن.م

افتتاح مسجد در  بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.