قدوس:از بودن در اوسترشوند راضی هستم

ستاره ایرانی تیم فوتبال اوسترشوند،در واکنش به پیشنهاد تیم های مختلف اروپایی عنوان کرد از بودن در تیم خود راضی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سامان قدوس که با درخشش در بازی های این فصل لیگ سوئد و لیگ اروپا توجه تیم های مختلف اروپایی را به خود جلب کرده، در واکنش به ابراز علاقه این تیم ها گفت:از بودن در اوسترشوند راضی است.
تیم فوتبال اوسترشوند،با درخشش سامان قدوس و با پیروزی 2-0 مقابل زوریا جواز حضور در جمع 32 تیم برتر لیگ اروپا را به دست آورد.
مهاجم تیم ملی کشورمان که در بازی بابر پاناما اولین گل ملی خود را به ثمر رساند شب گذشته نیز یک گل زد و یک پاس گل داد.حالا او بیش از پیش مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار گرفته است.


اما قدوس می گوید،" تصمیم با دنیل کیندبرگ (رئیس تیم) است. او در این درباره تصمیم گیرنده است اما از جانب خودم من از بودن در اوسترشوند خیلی راضی هستم.
ما در جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا هستیم و این پاداش بزرگی است.اما این برعهده کیندبرگ است که قضاوت کند،هر تصمیمی که او بگیرد پیشنهاد خوبی است."


اما به نوشته افتوبلادت، کیندبرگ نمی خواهد هیچ یک از بازیکنان خود بخصوص قدوس را بفروشد.

دانیل کیندبرگ در استودیوی تلویزیونی Channel 9 تأیید کرد که اجازه نخواهد داد هیچ بازیکنی قبل از پایان لیگ اروپا در تابستان از باشگاه برود.
کیندبرگ در واکنش به پیشنهادات رسیده به باشگاه گفت:
بله درست است. من این را گفتم اما من همچنین یک گذرگاه کوچک هم باز گذاشته ام که اگر باشگاه بزرگی بیاید و پیشنهاد بزرگی بدهد، ما آن را با مقامات بررسی خواهیم کرد. بنابراین باید هم در قبال بازیکنان و هم باشگاه مسئولیت پذیر باشیم. اما در غیر این صورت ما هیچ بازیکنی را نمی فروشیم.
وی درباره سامان قدوس گفت: "او خودش تعیین می کند که برود یا بماند."
انتهای پیام/

قدوس در اوسترشوند می مانم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار