نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت علیه غده سرطانی گروه های تکفیری جز با مجاهدت رزمندگان اسلام و فرماندهی مقتدرانه حاصل نمیشد.

اتحاد رزمندگان اسلام عامل پیروزی حق علیه باطل/ تفکر بسیجی باید در جامعه رواج یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان گفت: گروه های تکفیری بخصوص داعش با اعلام تشکیل دولت با نام اسلام جنایت کرده و علاوه بر کشورها به آبروی اسلام، قرآن ومسلمین لطمه زدند.

وی به نقش استکبار و برخی کشورهای منطقه در حمایت از داعش اشاره کرد و افزود: این پیروزی مقتدرانه جز با همکاری و مجاهدت مدافعان حرم ، رزمندگان جبهه مقاومت، ارتش سوریه و عراق، حزب الله و فرماندهی مقتدرانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و صدر آنها رهبری معظم انقلاب حاصل نمی شد.

آیت الله نور مفیدی در ادامه از قیام تاریخی 5 آذر یاد کرد و گفت: زنان و مردان گرگان در این روز تاریخی در سال 57 با جان فشانی و رشادت های خود مقابل رژیم دژخیم شاهنشاهی ایستادند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: این روز همچنین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان به همت امام خمینی (ره) است و همان گونه که مقام معظم انقلاب فرمودند آنچه در این زمینه مهم است تفکر بسیجی است.

وی افزود: تفکر بسیجی تنها با شناخت عمیق نظام، انقلاب و جایگاه ایران پس از پیروزی انقلاب در دنیا و منطقه حاصل و باید با جان و دل پای انقلاب بایستیم.

وی به 9ربیع الاول روز امامت امام عصر اشاره و ضمن تبریک این روز گفت معنای حقیقی زندگی، حیات و نشاط معنوی با برپایی حکومت امام عصر(عج) حاصل می شود.

امام جمعه گرگان همچنین گفت: 7 آذر سالروز تاسیس نیروی دریایی ارتش است و این نیرو در آغاز و طول جنگ تحمیلی با مقاومت و انجام عملیات های مقتدرانه توانست مناطق حساس اقتصادی و استراتژیک کشور را حفظ کند.

وی افزود: این نیرو همچنان جایگاه بالایی در منطقه داشته و علاوه بر دفاع از حریم کشور به کمک نیروهای کشورهای دیگر برای مقابله با خطرات احتمالی می پردازد.

آیت الله نور مفیدی در پایان از شهدا وجانبازان حوادث طکر شده یاد و از خداوند منان علو درجات را خواستار شد.
انتهای پیام/فا

صحبت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان در نمازجمعه گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.