نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه؛

جوانان متن نامه فرمانده سپاه قدس به رهبری را بخوانند

امام جمعه شیراز گفت: عموم مردم به خصوص جوانان نامه سردار اسلام قاسم سلیمانی را به رهبری بخوانند و پاسخ معظم له به این نامه را با دقت مطالعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسد الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های امروز نماز جمعه امروز، گفت: تشکیلات داعش، تشکیلاتی فکری است و هر چند حکومت، سازمان و تشکیلات داعش از بین رفت، اما لازم است مبارزه با فکر داعش همچنان دنبال شود.

امام جمعه شیراز از عموم مردم به خصوص جوانان خواست تا متن نامه فرمانده سپاه قدس به مقام معظم رهبری و پاسخ معظم له به این نامه را با دقت مطالعه کنند و بدانند که اینگونه نیست که دشمن دست از دشمنی خود برداشته باشد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: تا زمانی که اسلام پا برجا است، دشمنی دشمنان ادامه دارد و تا وقتی غده سرطانی اسرائیل برپاست، جنگ و دشمنی با اسلام ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: حدود ۴۰ سال پیش امام راحل (ره) دستور سازماندهی و راه اندازی بسیج مستضعفین را صادر کردند و امروز آثار و برکات این شجره طیبه بر همگان آشکار شده است.

آیت الله ایمانی با اشاره به ترویج تفکر بسیجی در دیگر کشور‌های منطقه، افزود: همانگونه که بنیان گذار جمهوری اسلامی پیش بینی کرده بودند امروز سازمان بسیج و فرهنگ بسیجی، رهایی بخش امت اسلامی است.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله کرمانشاه و لزوم کمک‌های اصولی و اساسی به مردم اشاره کرد و افزود: آثار زلزله در حال حاضر خود را نشان می‌دهد و برای مردم در سرمای سخت و سوزان زمستان چادر فایده‌ای نخواهد داشت و نیاز به کانکس است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تقدیر از تمام نیروهای خدمتگزار در زلزله کرمانشاه، تصریح کرد: در این زلزله همه مردم و مسؤولان بسیج شدند که الگویی بی‌نظیر برای دنیا بود اما باید این موضوع را مدنظر داشت که نیاز امروز مردم نیازهای اساسی و ریشه‌ای است.
انتهای پیام/ر

 جوانان نامه سردار اسلام قاسم سلیمانی را به رهبری بخوانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار