کارشناس هواشناسی خبر داد:

وزش باد شدید همراه با گردوخاک در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز در نوار غربی و همچنین نواحی مرکزی استان وزش باد نسبتا شدید منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود.

وزش باد شدید همراه با گردوخاک در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی در حال حاضر آسمان استان سیستان و بلوچستان صاف تا قسمتی ابری است.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی بعد از ظهر در نیمه شمالی استان احتمال افزایش ابر وجود دارد، افزود: امروز در نوار غربی و همچنین نواحی مرکزی استان سیستان و بلوچستان وزش باد نسبتا شدید منجر به خیزش گرد و خاک می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:، اما در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده همراه با افزایش شدت وزش باد‌های شمالی با توجه به حرکت هوای سرد از عرض‌های شمالی شاهد کاهش دما در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر شنبه دریای عمان به علت وزش باد‌های جنوب غربی نسبتا مواج است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سراوان با حداقل دمای ۶ درجه و راسک و دلگان با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های استان بودند.

انتهای پیام/ع

طوفان شن در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار