مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا :

تفکر بسیج نقشه های استکبار را نقش بر آب کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیج و تشکیل این نیروی مردمی تمامی معادلات سیاسی مستکبران جهان را بر هم زد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حجت الاسلام نجف قلیزاده سرایی در سخنرانی نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: بسیج  باحماسه آفرینی، در برابر نظام سلطه ایستاد و  همیشه بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده است

وی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش زایده نظام سلطه بود، اظهار کرد: امروز شکست این گروهک تکفیری هیمنه و اقتدار آمریکا را زیر سوال برد و به برکت همین بسیج و اقتدار جبهه مقاومت، نظام سلطه نمی تواند قدرت خود را بازسازی کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: مکر و حیله استکبارگران در راستای حفظ اسرائیل است ولی دنیا بداند وعده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونسیتی قطعا تحقق می یابد .

وی افزود: هیچ مانعی نمی‌تواند سد اقتدار و شکوفایی ملت ایران باشد و هیچ اراده ای نمی‌تواند در مقابل آن بایستد زیرا انقلاب اسلامی به وسیله عنایات الهی و تلاش مردان بزرگ به این مرحله از قدرت رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.